جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع):

فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از رموز برچیدن فتنه ها و ماندگاری انقلاب است

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از رموز برچیدن فتنه ها و پیروزی انقلاب و ماندگاری آن بوده و هست.
کد خبر: ۹۴۷۰۸۰۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار سید یوسف مولایی، جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) امروز در همایش گرامیداشت هفته بسیج که به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان البرز و با حضور مسئولان استانی در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر کشور گفت: معمولا دشمنان دو هدف اعلامی و غیر اعلامی را دنبال می کنند.

فرهنگ ایثار و شهادت، یکی از رموز برچیدن فتنه ها و ماندگاری انقلاب است

وی با بیان اینکه دشمن دو هدف تجزیه کشور و ترویج بی عفتی و بی حیایی در کشور ایران را دنبال می کند،  ادامه داد: به نظر می رسد این بار دشمنان برانداز خیلی زود به سراغ اصل مطلب رفته اند و به همین دلیل پافشاری می کنند تا هدف اعلامی آن ها که قبلا غیراعلامی بود، به سرعت به نتیجه برسد.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) اذعان کرد: این گونه حوادث و دسیسه ها همیشه بوده و هستند و ممکن است باز هم تکرار شوند اما نباید فراموش کنیم که مردم ما حوادثی ناگوارتر را تجربه کرده و شرایط سخت تری را پشت سر گذاشته اند اما با توکل به خدا و پیروی از رهبر انقلاب از آن ها عبور کرده اند.

سردار مولایی با اشاره به اولین سال های تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: آن زمان ما تقریبا در همه شهرها با مشکل مواجه بودیم و در شهرهای استان کردستان برخی پادگان ها و سلاح های ما نیز به تصرف دشمن درآمده بود اما رمز پیروزی و عبور از همه آن حوادث، اتحاد و همبستگی و اطاعت از فرمایشات امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب فقط 23 بهمن 1357 درگیر نبودیم، یادآور شد: از فردای آن روز درگیری ها در کشور آغاز شد و تاکنون هم ادامه دارد. حواسمان باشد اگر هر یک از ما به عنوان مسئولین این ممکلت به موقع و به خوبی عمل نکنیم با مشکل مواجه می شویم. باید به رفتار دشمن دقت کنیم و ببینیم چه اهدافی را دنبال می کند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) تصریح کرد: دوران هشت ساله دفاع مقدس از همه این دوره ها دشوارتر بود اما از آن عبور کردیم. تحریم های سخت را پشت سر گذاشته و می گذاریم تا جایی که مسئولان دیگر کشورها اقرار و تعجب می کنند چگونه انقلاب اسلامی با این همه مشکل و تحریم پابرجا بوده و طاقت آورده است؟

سردار مولایی عنوان کرد: این در حالی است که آن ها فقط تحریم ها را دیده اند و ترورها، جنگ های داخلی و خارجی و تجزیه کشور را ندیده اند. اگر امروز به رمز پیروزی آن دوره ها فکر و آن را تکرار کنیم، باز هم بر دشمنان پیروز می شویم و توطئه های آن ها را نقش برآب می کنیم اما باید بدانیم این اتفاقات از کجا نشأت می گیرند؟

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مورد بسیج گفت: انقلاب هاب زیادی در دنیا شکل گرفته اما هیچ یک مانا و پایدار نبوده و همه منحرف شده اند. فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از رموز برچیدن فتنه ها و پیروزی انقلاب و ماندگاری آن بوده و هست. طی این سال ها ثابت شده که اگر امام و امت در کنار یکدیگر باشند انقلاب آن ها پایدار می ماند.

جانشین دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) بیان کرد: در دوران دفاع مقدس هر جا امام خمینی (ره) فرمودند خرمشهر آزاد، حصر آبادان شکسته و نیروهای امنیتی به میدان بیایند، همه پای کار بودند و در سرمای زیر صفر، گرمای 50 درجه بالای صفر و رطوبت 90 درجه جنگیدند و خم به ابرو نیاوردند و مانند یاران حضرت امیرالمومنین (ع) امامشان را تنها نگذاشتند.

سردار مولایی اذعان کرد: بسیج از مردم است و در همه عرصه ها وارد میدان می شود. همه کسانی هم که تفکر و عقبه ذهنی انقلابی دارند، بسیجی هستند. باید قدر این مردم را دانست که تا متوجه شدند هدف از اغتشاشات، تجزیه ایران و ترویج بی عفتی است بلافاصله صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند و انقلاب را تنها نگذاشتند؛ همین همبستگی ها رمز پیروزی این انقلاب است.

وی رابطه مردم با رهبرشان را رابطه مراد و مرید و عاشق و معشوق دانست و اظهار کرد: اگر مدیران هم با همان عشق و علاقه و با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار (ع) در مسیر رهبر خود حرکت کنند قطعا می توانیم دشمن را شکست دهیم. کسی که درد مردم را متوجه نشود و به حرف رهبر خود گوش نکند نمی تواند مسئول خوبی باشد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار