یادواره شهدای کارمندی

برگزاری یادواره شهدای کارمندی در سالن پیامبر اعظم شهرستان بردسیر

صبح امروز یادواره شهدای کارمندی به مناسبت هفته بسیج با حضور فرمانده سپاه. فرمانده نیروی انتظامی. فرماندار. امام جمعه. مسئولین و جمعی از مردم شهرستان در سالن پیامبر اعظم این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۷۰۳۴۴
|
۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان صبح امروز یادواره شهدای کارمندی در سالن پیامبر اعظم با حضور امام جمعه محترم شهرستان. فرماندار، فرمانده سپاه.  فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و مهمانان ویژه سردار حسنی و حاج آقا شاهمرادی برگزار گردید.  در این مراسم در ابتدا حاج آقا شاهمرادی مسئول تعلیم و تربیت بسیج مطالبی را عنوان فرمودند. 

حجه السلام شاهمرادی ضمن تبریک هفته بسیج به جمع حاضر فرمودند. پیامبر گرامی اسلام در حدود 23 سال نبوت خود در جنگ های متعددی از جمله جنگ احزاب. جنگ احد. بدر و خندق باکافران مبارزه کرد. کل جمعیت مدینه سه هزارنفربودولی افرادی که ازسه جبهه ی مشرکان، یهودومنافقان رودر روی سپاه اسلام صف آرایی کردند حدود 12هزار نفر بودند. که حدود ده سال این جنگها به طول انجامید تقریبا هر 45روز یک جنگ شکل میگرفت.  

سپاه شرک میخواست کل جهان اسلام را به یکباره نابود کند در این بهبوهه جنگ سلمان فارسی پیشنهاد حفر خندق را داد که این تدبیر باعث شد دشمن یک ماه پشت خندق بمانند.  

مسئول تعلیم و تربیت بسیج در ادامه گفتند در آن جنگ حیاتی یکی از افراد سپاه دشمن به نام عمربن عبدود که از نیرومندترین آنها بود اعلام هل من مبارز کرد پیامبر سه بار به سپاه خود فرمود چه کسی حاضر به نبرد با این فرد میباشد هر سه بار حضرت علی علیه سلام با شجاعت دست خود را بالا گرفت در نهایت پیامبر قبول کرد و امیرالمومنین با شمشیر ذوالفقار او را نابود کرد و باعث پیروزی سپاه اسلام شد. 

در جغرافیای جهان اسلام امروز خیمه اسلام نظام جمهوری اسلامی و صاحب این نظام امام زمان (عج)  میباشد. امروز جنگ احزاب پیش آمده است ضد انقلاب ها تجمع کردند تجزیه طلبها با تمام توان خود صف آرایی کردند سلطنت طلبهایی که از ایران بیرونشان کردند الان امیدوار شدند. ما با یک جنگ ترکیبی در چند حوزه. اطلاعاتی. امنیتی، اقتصادی و رسانه ای مواجه شدیم. امروز کسی نباید سکوت کند باید در جبهه انقلاب محکم ایستادگی کنند در غیر اینصورت فردای قیامت باید جوالگو باشند. 

در ادامه سردا حسنی سعدی مسئول گلزار شهدای بین المللی کرمان ضمن تبریک هفته بسیج به جمع حاضر  فرمودند  حاج قاسم جرات عجیبی داشت در یک اقدام و یک حرکت 89هزار نفر در شهری در عراق که به محاصره داعش در آمده بودند با بالگرد  شبانه از روی سر داعش در جایی فرود آمد و با مردم صحبت کرد و آنها را دعوت با مبارزه نمود که در نهایت 89 هزار نفر را نجات داد.  اینها را بسته بودند به تیربرق و روی کاغذ نوشته بودند ده دلار به فروش میرسند قیمت یک مرغ.  

 حاج قاسم مطیع رهبری بود و شجاعانه در مقابل جبهه کفر مبارزه میکرد.  ما باید چندین نفر مانند حاج قاسم داشته باشیم و تربیت کنیم. 

 

 سردار حسنی در ادامه گفتند . در این زمان دعوا بر سر ایران عزیز ما هست. دشمن میخواهدایران راتضعیف وتجزیه کنندانهامی دانندایران رتبه ی 15علمی درجهان راداردمابایددشمن راخوب بشناسیم توجه داشته باشیم که هیچ گاه دشمن خوبی مارانمی خواهد.کتابی است باموضوع داعش ازدرون این کتاب را فردی به نام هوفرنوشته است. اقای هوفر نامه ای برای سرکرده داعشی هامینویسد ومی خواهدکه دربین افراد داعشی حضوروگزارشی تهیه کند، هوفر ده روز بین داعشی هابودکه دراین ده روز ازتمامی جنایات وادمکشی های انهانکته برداری میکنداین نویسنده باکمال انصاف دراول کتاب می نویسدکه دردویست سال گذشته هیچ گاه مسلمانان شروع کننده جنگ نبودندتمام جنگ هارا ماغربی ها راه انداخته ایم که دراین جنگ ها چندین میلیون نفررا کشته ایم. 

این نویسنده دراعترافات خودمی گویدکه غرب هیچ گاه دلسوز مسلمانان نبوده است. اقای هوفرمی گویدزندانی که مادرافغانستان راه انداختیم خیلی وحشتناک تراززندان گوانتانامادرامریکا می باشد. 

سردارحسنی سعدی درادامه می فرماید: اقای هوفرنویسنده این کتاب گفته است که من درامد حاصل از فروش این کتابها را برای مجروهانی که در اثر حمله داعشی ها صورت گرفته است هزینه میکنم. 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار