به مناسبت هفته بسیج؛

جلسه مجمع بسیجیان شهرستان قصرقند برگزارشد

به مناسبت هفته بسیج جلسه مجمع بسیجیان قصرقند با حضور سرهنگ حسین اربابی فرمانده سپاه،فرماندار شهرستان، نماینده ولی فقیه سپاه، مسئول فرهنگ و ارشاد، مسئولین ادارات و بسیجیان در فرمانداری برگزار گردید
کد خبر: ۹۴۷۰۳۰۱
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگاربسیج از زاهدان، سرهنگ حسین اربابی، فرمانده سپاه قصرقند در جلسه مجمع بسیجیان شهرستان قصرقند که به مناسبت هفته بسیج ، ۳۰ آبان در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، گفت: سپاه نماد عزت، بزرگی و شجاعت انقلاب و قاطعیتش بوده و بسیج باعملکرد درخشان وسیله اعمال این قاطعیت است.

فرمانده سپاه قصرقند افزود:انسجام به شکل عالی بین نیروهای قضایی و نیروهای بسیج، سپاه و انتظامی ثمره اش احساس امنیتی بیشتر و آسیب‌پذیری کمتری است که در شهر قصرقند برای مردم عزیز حکم فرماست.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که باید انجام شود حضور مسئولین شهرستان در برنامه‌های انقلاب و بسیج است، گفت: این که مسئولین شهرستان و بسیجیان در جلسه هستند حس عزت و بزرگی را منتقل می‌کند که خود شما اثر آن را متوجه نمی‌شوید چرا که تشکیل شدن جماعت مسلمین باعث نابودی منافقین خواهد شد.

فرماندار شهرستان قصرقند آشوب‌های اخیر گفت: بسیج از روزهای اول این اغتشاشات به صورت خودجوش پای کار آمد و توانست با انسجام در کنار نیروهای امنیتی در امنیت جامعه نقش آفرینی کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار