افتتاح مرکز نفس در شهرستان زابل

کمیلی گفت: با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مرکز مردمی نفس در بیمارستان امیرالمومنین شهرستان زابل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۷۰۱۳۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

فاطمه کمیلی، مدیر سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در گفتوگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج درخت تنومند و شجره طیبه ای است که امروز خاری بر چشمان بدخواهن انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به این مطلب که بسیج از بطن مردم بوده و امروز تمام دغدغه و رسالتش گره گشایی از مشکلات مردم و محرومین در جامعه است، افزود: بسیج جامعه پزشکی استان در راستای خدمت رسانی بی منت به مردم در عرصه های مختلف ورود پیدا کرده و امروز با راه اندازی مرکزمردمی نفس دربیمارستان امیرالمومنین زابل به دنبال اجرایی کردن منویات و فرامین مقام معظم رهبری است.

کمیلی ادامه داد: مقام معظم رهبری از سال 1388 بیان دیدگاه‌های جمعیتی را آغاز کرده و در میان مسئولان درباره لزوم تغییر سیاست های جمعیتی صحبت کرده اند، حضرت آقا در سال 1390 در سخنانی رسمی و علنی به موضوع جمعیت و لزوم مقابله با سیاست های تحدید نسل نسل اشاره و تاکید کردند که هر اقدام و تدبیری برای کم کردن جمعیت باید پس از 150 میلیون نفر صورت بگیرد.

گفتنی است: در  راستای افزایش جمعیت و تحقق بخشیدن به فرامین مقام عظمای ولایت مرکز مردمی نفس با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زابل و جمعی از مدیران شبکه و معاونین دانشگاه علوم پزشکی زابل و مسئولین ادارات شهرستان زابل در بیمارستان امیرالمومنین افتتاح و کارش را آغاز کرد.

 
ارسال نظرات
آخرین اخبار