فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان زاهدان؛

ما باید همه ظرفیت هایی که در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است را برای عمران و آبادانی شهر کورین به کار بگیریم

نخعی گفت: سازندگی، محرومیت زدایی در زمینه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت تمامی امکانات در جهت عمران و آبادانی شهر کورین در دستور کار است.
کد خبر: ۹۴۷۰۰۱۲
|
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان سرهنگ پاسدار محمد رضا نخعی، فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه شهرستان زاهدان گفت: بسیجیان خودرا برای اجرای برنامه‌های سازندگی، محرومیت زدایی در زمینه های عمرانی، اجتماعی، فرهنگی و استفاده از ظرفیت تمامی امکانات در جهت عمران و آبادانی شهر کورین آماده کردند و آنها را در دستور کار قرار داده و خواهند داد و طبعا کورین گذشته با کوربن فعلی تغییراتی داشته است.

سرهنگ پاسدار نخعی در جمع معتمدین و ریش سفیدان بخش کورین ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص جهاد تبیین که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند اشاره داشت و افزود: دشمنان نتوانستند در جهاد تبیین پیروز شوند ، علی رغم همه تلاش هایی که کردند. با اظهار داشت که متاسفانه در گذشته در میان اقوام شه بخش، فروزش و سایر اقوام بلوچ دیپلمه نبود، لیکن خداروشکر که با تلاش هایی که توسط قوم شه بخش و فروزش انجام گرفت و تشویق هایی که صورت گرفت هم اکنون جوانان و عزیزانی با مدرک فوق لیسانس و دکتری وجود دارد، متاسفانه در گذشته معلم در قوم بلوچ نبود ولی الان از معلم گرفته تا شهردار و حتی استاندار با سواد و دارای مدارک عالی در جمع آنها وجود دارد.

این مقام مسئول گفت: خوشبختانه هم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه چیز بومی گرایی شده است و نظام هم به دنبال بومی گرایی است ، متاسفانه یک عده این خدمات و برکات نطام را نمی بینند و بر موج اغتشاشات سوار میشوند و مغز جوانان ما را شستشوی میدهند، که هیچ کاری در استان انجام نشده‌است.

نخعی افزود: الان دوران طلایی را در استان سیستان و بلوچستان داریم ، اما متاسفانه این خدمات عمرانی و کارهایی که انجام می شود تبیین نمی کنند و بر ما بزرگان، ریش سفیدان و مسئولین لازم است که این مسائل را تبیین کنند .

این مقام مسئول گفت: از شما برادران و خواهران عزیز خواهش میکنم تا تمام همت تان را برای تبیین مسایل منطقه و استان بگذارید .

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان زاهدان اشاره داشت: گزارش هایی که در خصوص سازندگی و محرومیت زدایی بود درخور توجه بود لذا ما آمده ایم تا خادم و خدمتگزار مردم و ملت باشیم ، باید در مورد مسائل مطرح شده کار کنیم ، ما باید در همه جهات سازندگی، محرومیت زدایی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بیشتر کار کنیم و تمامی امکانات خودرا برای اجرای این موارد به کار گیری کنیم و باید گفت که طبعا کورین گذشته با کوربن فعلی تغییراتی داشته است و ما باید در کورین آب پایدار را برای مردم فراهم کنیم .

وی افزود: ماباید در هر محله و روستا خانه بهداشت و مراکز تفریحی داشته باشیم و بسیجیان باید همت شان را جزم کنند تا کورین آباد تر شود و نیز تلاش کنیم ، چون هم اکنون بخشدار و فرمانده حوزه از خودتان است .

محمد رضا نخعی گفت: امنیت در هر کجا باشد آبادانی و پیشرفت آنجاست و این عمران و آبادانی کورین به خاطر زیرکی و هوشمندی ریش سفیدان و معتمدین است وگرنه دشمن با تمام امکانات خود برای نابودی امنیت آمده بود و ما نیز این قول را می دهیم که در ادامه کار نیز در حوزه محرومیت زدایی، سازندگی و معیشتی از همه ظرفیت هایی که در اختیار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است برای عمران و آبادانی شهر کورین بهره گیری کنیم .

لازم به ذکر است درپایان جلسه از اقای شبانی که خالصانه برای انجام هرچه بهتر برنامه های حوزه نصر کورین تلاش نموده اند تشکر و قدر دانی شد و سرهنگ پاسدار سالاری به عنوان فرمانده جدید حوزه نصر کورین با تمامی اختیارات جهت ادامه ماموریت به مردم و مسئولین منطقه معرفی شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار