پیش بینی ویزیت بیش از ۳ هزار نفر در مناطق محروم ایلام به مناسبت هفته بسیج

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ایلام گفت: پیش بینی می‌شود در هفته بسیج برای بیش از ۳ هزار نفر در مناطق محروم ویزیت و خدمات دهی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۹۷۲۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ مریدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  گفت: در طرح شهید رهنمود در طول سال تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم به منظور محرومیت زدایی و خدمات دهی بهداشتی و پزشکی اعزام می شوند.

وی افزود: به مناسبت هفته بسیج 7 تیم چند تخصصی پزشکی به 7 منطقه محروم و دور دست استان اعزام و ارائه خدمات می دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان ادامه داد: در اولین روز هفته بسیج یک تیم به منطقه میمه اعزام شد؛ تعداد 75 مورد آزمایش و 55 مورد کشیدن دندان و بیش از 100 ویزیت تخصصی صورت گرفت.

وی یادآور شد: این تیم ها به منظور غربالگری سطح (2) و درمان خدمات ارائه داده و در صورت نیاز بیماران را به مراکز درمانی ارجاع می دهند.

سرهنگ مریدی اعزام تیم های پزشکی را براساس نیازسنجی مناطق دانست و اضافه کرد: در این گروه‌ها به طور میانگین 4 تا 5 متخصص حضور داشته همچنین آزمایشگاه، داروخانه سیار و دندانپزشکی نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت: پیش بینی شده در هفته بسیج برای بیش از 3 هزار نفر ویزیت و خدمات دهی انجام گیرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه استان ایلام خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه در سومین روز هفته بسیج یادواره 16 شهید جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در سالن جلسات دانشگاه در بانگنجاب ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در دوران دفاع مقدس 10 شهید همچنین در زمان بیماری کرونا 6 شهید مدافع سلامت تقدیم کرده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار