معاون فرهنگی سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام:

تحقق شعار از مردم، با مردم و برای مردم و خدمتگزاران بی منت از رویکردهای مهم گرامیداشت هفته بسیج است

سرهنگ پورمحمدی با بیان اینکه ۱۴۱ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در ایلام برگزار می شود، گفت: تحقق شعار از مردم، با مردم و برای مردم و خدمتگزاران بی منت از رویکردهای مهم گرامیداشت هفته بسیج است.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۲۲
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون فرهنگ سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در نشست هماهنگی گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد:ارائه خدمت  بی منت صادقانه و سریع و آسان و کمک همه جانبه به مردم به عنوان پاره تن خود از محورهای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است.

سرهنگ حسین پورمحمدی ابراز کرد: تحقق خدمات رسانی به مردم در قالب گروه های جهادی با پیوست سازندگی، بهداشت، فرهنگی، زدودن چهره محرومیت در مناطق محروم استان در قالب قرارگاه  محرومیت زدایی، تلاش برای جهاد تبیین برای امید آفرینی و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن با برگزاری نشست های حضوری، وبیناری، چهره به چهره  در بین اقشار و آحاد مختلف مردم از دیگر محورهای برنامه های گرامیداشت هفته بسیج است.

وی گفت: حضور میدانی فرماندهان بسیج در رویداد بزرگ فرهنگی بسیج، تحقق  شعار از مردم، با مردم و برای مردم و خدمتگزاران بی منت، همکاری با مردم با تولید نشاط اجتماعی برای اعتلای ایران در جام جهانی از رویکردهای هفته بسیج است.

پورمحمدی با بیان اینکه  برنامه های گرامیداشت هفته بسیج در ۱۵ سرفصل برگزار می شود، ابراز کرد: سازندگی خدمات رسانی، محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، فرهنگی، رسانه، جهاد تبیین، ایثار و شهادت و امنیت پایدار  از جمله سرفصل های این برنامه های است.

وی با اشاره به اینکه ۱۴۱ عنوان برنامه در قالب بیش از ۷ هزار ریز برنامه در سطح استان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در هفته بسیج سال جاری، ۳۰۰ گروه جهادی تخصصی به صورت هدفمند در قالب اعزام گروه های جهادی تخصصی، چند تخصصی، عمرانی و تبلیغی به مناطق محروم، کم برخوردار و حاشیه شهرها اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار