حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر:

آمریکای در حال افول برای حفظ قدرت دست و پا می‌زند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) با بیان اینکه اندیشمندان آمریکا اعتراف کرده‌اند قدرت آمریکا در دنیا رو به افول است، گفت: اگر آمریکا در برخی از نقاط جنگ را شروع می‌کند فقط به خاطر اعلام موجودیت است نه بخاطر این که قدرتش را به رخ بکشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۳۵
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید امان‌الله حسینی‌صدر شامگاه دیروز در یادواره شهدای امنیت در مسجد جامع شهرکرد با بیان اینکه امروز جنگ بین اسلام و کفر در واقع بین ایران و آمریکا است، گفت: قبلا حوادث به گونه‌ای بود که آن‌ها را قبل از رخداد پیش‌بینی می‌کردند اما امروز سرعت رخداد حوادث به گونه‌ای است که قبل از پیش‌بینی به وقوع می‌پیوندند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: مسئله اقتصاد در دنیا گریبان همه را گرفته است و سرعت گرانی و اتفاقات اقتصادی چند ۱۰ برابر کشور ماست به طور مثال کشورهای اروپایی امروز در انتخاب بین تأمین نان یا گرما مستأصل مانده‌اند.

وی یادآور شد: سیاستمداران عالم در مقابل مقام معظم رهبری زانو زده‌اند اما در کوچه پس کوچه‌های داخل ایران که یادآور رشادت‌های رزمندگان و تزئین شده با عکس شهداست شاهد به آتش کشیدن عکس شهدا و پرچم ایران هستیم، ما که اعتقادات قوی داریم باید به میدان بیاییم و اجازه رخ دادن چنین اتفاقاتی را ندهیم.

اندیشمندان آمریکا افول قدرت آن را اعلام کرده‌اند

حسینی‌صدر اظهار داشت: آمریکا در جنگ با ایران پرچم تسلیم را بالا برده است و نظرات ۱۰ نفر از اندیشمندان آمریکا موجود است که اعتراف کرده‌اند قدرت آمریکا در دنیا رو به افول است و این چیزی است که خودشان اعلام کردند.

وی ادامه داد: پس اگر آمریکا در برخی از نقاط جنگ را شروع می‌کند فقط به خاطر اعلام موجودیت است نه بخاطر این که قدرتش را به رخ بکشد و این مورد را رهبر انقلاب ۱۵ سال پیش پیش‌بینی کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) افزود: آمریکا دنیا را تک‌قطبی و همه مسائل را مبتنی بر مادیات می‌داند و این در صورتی است که جامعه بشری به دنبال معنویت است و آن گفتمانی موفق می‌شود که معنویت و دنیا را با هم پیش ببرد که این موضوع تنها در نظام ایران رخ داده است.

حسینی‌صدر اظهار داشت: امام خمینی و رهبر انقلاب گروه‌هایی را تحت گفتمان مقاومت تربیت کرده‌اند که با همین گفتمان در برابر کشورهای استکباری ایستاده‌اند، آمریکا یمنی‌ها را پاپتی یمنی می‌خواند اما در برابر همین‌ها کم آورده‌ است.

وی افزود: آمریکایی‌ها اعتقاد دارند جمهوری اسلامی هدایت‌گر گروه‌های فراملی است و به دنبال نابودی این قدرت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع) بیان داشت: این‌ها ۲ راهبرد ایجاد بی‌ثباتی در غرب آسیا و اغتشاشات را برای نابودی ایران در نظر گرفته‌اند.

حسینی‌صدر توضیح داد: تضعیف و حذف رهبری، ایجاد اغتشاش در خیابان‌ها، جوسازی در دانشگاه‌ها، ورود به حوزه زنان، ایجاد ۲ قطبی در جمهوری اسلامی و ... از جمله سرفصل‌هایی است که قبل از شروع اغتشاشات در اندیشکده آمریکا تصمیم‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه متأسفانه سخنگویان جریان انقلاب و تریبون‌داران از بیان واقعیت‌ها و پیشرفت‌ها خودداری می‌کنند، اظهار داشت: غربی می‌بیند که بیشتر گره‌ها و گرفتاری‌های کشور در حال حل شدن است و مردم حدود یک سال دیگر نتیجه این فعالیت‌ها را می‌بینند سعی دارد مردم را با درگیری‌های داخلی سرگرم کند تا از این پیشرفت‌ها غافل شوند.

حسینی‌صدر با بیان اینکه چرا خدمات دولت رسانه‌ای نمی‌شود، گفت: خدمات خوبی در بسیاری از زمینه‌ها رخ داده است اما عدم انعکاس آن‌ها سبب سمپاشی دشمن در خصوص کار نکردن دولت شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار