به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج؛

از خانواده شهید محمدامین عارف تقدیر و تجلیل شد

به منظور تجلیل از ایثارگری شهدا هم زمان با هفته بسیج از خانواده معظم شهید محمدامین عارف دیدار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۹۶۰۸
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج ام الائمه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج به همراه سرهنگ پاسدار میری جانشین ناحیه ویژه مقاومت بسیج، و سرگرد پاسدار میثم خاوری فرمانده حوزه مقاومت کربلا و جمعی از خواهران بسیجی حوزه مقاومت ام الائمه (س) با خانواده‌ معظم شهیداحمد محمد امین عارف دیدار و گفت‌وگو گردید .

خواهرمنصوره میرشهرکی فرمانده حوزه ام الائمه(س) در دیدار با خانواده شهیدا گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

این مقام مسئول افزود: دلجویی از خانواده های معظم این عزیزان که با خون خود درخت انقلاب اسلامی ایران را آبیاری نموده اند، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

میر شهرکی دیدار با خانواده معظم شهدا را علاوه بر احترام، به نوعی توجه به خود و همکاران دانست و اضافه کرد:خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت ها و جانفشانی های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسوولان یادآوری می کند و به ما گوشزد می کند که مدیون خون پاک شهدا هستیم و باید همواره قدردان تلاش ها و مجاهدت های شهدا، ایثارگران و جانبازان باشیم.

لازم بذکر است که در این دیدار و نشست صمیمانه با اهدای گل و هدایایی ضمن تقدیر از مقام شامخ شهید بزرگوار محمد امین عارف به حرف دل این عزیزان هم گوش داده شد .

ارسال نظرات