برپایی میز خدمت در پایگاه های مقاومت بسیج محلات و ادارات در زاهدان

با هدف ارائه خدمات خارج از محیط های اداری و درمانی بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان زاهدان در مساجد و محلات میز خدمت برپا کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۸۴
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، سرگرد پاسدار حامد جوادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات امام خمینی(ره) زاهدان گفت: با هدف ارائه خدمات درخارج از محیط های اداری ، مشاوره ای و درمانی بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات شهرستان زاهدان در مساجد و محلات میز خدمت برپا نمودند.

این مقام مسئول افزود: اجرای میز خدمت واکسیناسیون و مشاوره های بهداشتی توسط بسیجیان در محل مسجد مسلم ابن عقیل(ع) زاهدان در جهت خدمات رسانی به افراد حاشیه شهر و صرفه جویی در هزینه های ایاب و ذهاب و مراجعه مردم به مراکز درمانی و مشاوره ای صورت گرفته که در این اتفاق خوب صورت گرفته به تعداد ۴۸؛ نفر از اهالی محل خدمات درمانی و مشاوره ای دریافت نمودند.

سرگرد پاسدار حامد جوادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات امام خمینی(ره) زاهدان در پایان گفت: میز خدمت ارائه شده توسط بسیجیان اداره برق ناحیه یک درهمان محل نیز در جهت کمک به مشکلات برق منطقه و منازل مسکونی مردم و راهکارهای مهم صرفه جویی در مصرف بهینه برق و کاهش قبوض انها نیز از دیگر برنامه های انجام شده در این اتفاق خوب در هفته بسیج بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار