فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه درهفته بسیج دربهاباد اجرا می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از برگزاری و اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته مبارک بسیج در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۹۵۳۶
|
۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، سرگرد پاسدار محمد رضا قاسمی بهابادی در نشست خبری با اصحاب رسانه بهاباد با بیان اینکه برکات بسیج از همان آغازین روز‌های تشکیل این شجره طیبه شروع و تا این لحظه از عمر انقلاب اسلامی ادامه دارد که خدمات و اقدامات این شجره طیبه بخصوص در حوزه مردم به خصوص در حوزه محرومیت زدایی بر کسی پوشیده نیست اظهارداشت: بنا داریم صداقت، فداکاری و خدمات بسیج را طی این هفته به منصه ظهوربرسانیم.
وی مردمی بودن وحضور شاخص مردم در برنامه‌های هفته بسیج را از اولویت‌های برگزاری برنامه‌ها در این هفته دانست و گفت: برنامه‌ها باید اجتماعی باشند یعنی پیوست‌های اجتماعی داشته باشند و در کنار برنامه‌های فرهنگی، خدمات اجتماعی به مردم ارائه شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد یادآور شد: گشت محله محور رضویون در محلات سطح شهرستان توسط بسیجیان این شهرستان انجام و رزمایش جهادگران فاطمی که مربوط به خدمت رسانی گروه‌های جهادی به مردم است نیز اجرا خواهد شد.
وی اضافه کرد: بسیج به‌عنوان نیروی مؤثر در راستای اعتدال ارزش‌های نظام و استقرار امنیت از رهگذر‌های فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در درون و بطن انقلاب اسلامی قرار دارد.
قاسمی خاطرنشان کرد: بسیج در اعتلای معرفت دینی، بهره گیری از اندیشه‌های انقلاب اسلامی و رهنمود‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تحکیم مبانی ارزش‌های انقلاب، فرهنگ جهادی، شهادت و ولایتمداری به‌ویژه در جوانان و نوجوانان دارای کارنامه درخشان است.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج حفظ دستاورد‌های نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی و همچنین هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در میان آحاد ملت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد بیان داشت: درهفته مبارک بسیج برنامه هائی نظیر غبارروبی قبور مطهر شهدا، دیداربا امام جمعه، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی درمحله محمد آباد، نشست‌های بصیرتی و حلقه‌های صالحین، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و کتابخوانی، تجمع بسیجیان در پنجم آذر، دیداربا خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدای شهرستان ازجمله برنامه‌های هفته بسیج درشهرستان بهاباد است که اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار