اعزام 111گروه جهادی به مناطق محروم زابل

سرهنگ پاسدار موسی سنجولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به خدمات جهادی گسترده در مناطق محروم شهرستان زابل گفت 111 گروه جهادی به مناطق محروم و حاشیه زابل اعزام شدند
کد خبر: ۹۴۶۹۳۱۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از زابل،  سرهنگ پاسدار موسی سنچولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گفت در این ایین جهادگران بسیج سازندگی به مناطق محروم شهرستان اظهار داشت در طول این هفته فعالیت های جهادی گسترده در مناطق محروم انجام می شود .

وی با اشاره به اعزام 111 گروه جهادی به مناطق محروم و اهمیت ترویج روحیه جهادی در جامعه افزود در زمینه خدمات جهادی بسیاری از مشکلات و محرومیت ها مرتفع می شود .

سنچولی با بیان اینکه تشکیل گروههای جهادی و خدمت به محرومین از افتخارات بسیج است افزود انقلاب اسلامی پدیده بی نظیری بوده و با تشکیل بسیج مستضعفین پشتوانه عظیم انقلاب پا در عرصه های جهادی و سازندگی گذاشتند و در خدمت مردم محروم در روستاهای دور دست شروع به فعالیت نمودند و عده ای دیگر از این عزیزان پا در جبهه های جنگ حق علیه باطل گذاشتند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زابل تعداد 111گروه جهادی در قالب محرومیت زدایی ودر عرصه های ویزیت رایگان و در قالب چهار تیم پزشکی ، واکسیناسیون دام و طیور ،کمک مؤمنانه ، مشاوره حقوقی ، میز خدمت ، مرمت خانه محرومین و پاک سازی معابر نام برد

ارسال نظرات
آخرین اخبار