اعزام اردوی جهادی پزشکی به شهرک شهید همت

اردوی پزشکی به منظور ویزیت رایگان به شهروندان به همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)در شهرک شهید همت به مردم نیازمند به مدت ۴ روز برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۳۰۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ به مناسبت هفته بسیج وبه همت سپاه ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (علیه السلام) اردوی جهادی به منظور ویزیت رایگان توسط پزشکان شامل پزشک متخصص زنان، متخصص کودکان،متخصص قلب و عروق،تیم ختنه،روانشناس و مشاوره خانواده،مشاوره تحصیلی،مشاوره راه اندازی کسب وکار،متخصص داخلی،متخصص اطفال،  در راستای محرومیت زدایی وسازندگی در مناطق محروم حاشیه شهر کرمان برگزار می گردد.

 مسئول این گروه جهادی گفت: جوان مسلمان باید نسبت به دیگر مسلمین و مردم احساس تکلیف کند. همانطور که پیغمبر اکرم می فرماید: کسی که صبح کند و در فکر امور مردم و مسلمین نباشد مسلمان نیست.

خداوند در قرآن می فرماید: هرگز افراد با ایمانی که بدون عذر از جهاد بازنشسته اند با مجاهدانی که در راه خدا با مال و جان خود جهاد می کنند یکسان نیستند. خداوند به آنها برتری بخشیده ست با پاداشی عظیم .(سوره نساء آیه ۹۵)

ستوان دوم پاسدار محمد صالح غسالی در خصوص مدت زمان این گروه جهادی افزود؛این گروه جهادی پزشکی به مدت ۴ روز از تاریخ ۲۸ ابان ماه تا ۲ آذر ماه در شهرک شهید همت خیابان شهیدان محمدی در مسجد امام حسن عسکری برگزار می گردد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار