یادداشت ـ ابوالقاسم علیزاده:

"تفکر بسیجی؛ نیاز امروز جامعه"

حجت‌الاسلام علیزاده طی یادداشتی به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج گفت: بسیج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف جامعه یارگیری کرده و نماد قدرت و عزت متکی بر توده مردم‏ می‌‏باشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۸۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) تهران بزرگ به مناسبت فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، طی یادداشتی با عنوان "تفکر بسیجی؛ نیاز امروز جامعه" آورده است:

بسیج لشکر مخلص خداست که مرز نمی‏‌شناسد، نه مرز جغرافیایی نه مرز قومی و نژادی نه جنسیت و وضعیت سنی. بسیج بدنه فعال جامعه است که از اقشار مختلف جامعه یارگیری کرده و نماد قدرت و عزت متکی بر توده مردم‏ می‌‏باشد و بسیجی عنصری است مردمی که با ایمان و بصیرت و اتحاد از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش‏ های دینی و انقلابی پاسداری و صیانت می‌‏کند و هفته بسیج نیز فرصتی است برای باز توجه به این ارزش ها.

بسیجی تنها به داشتن نام و نشان و پرونده پرسنلی در سازمان پر افتخار بسیج مستضعفان محدود نمی‏‌گردد بلکه بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است که با الهام از حماسه‌‏های تحول‏‌آفرین و تعالی‏‌بخشی همچون بعثت نبوی(ص) و غدیر علوی(ع) و عاشورای حسینی(ع)، راست‏ قامت و استوار در برابر هرگونه‏ بی‌‏عدالتی، کژی، ظلم و فتنه ای، غیرتمندانه می‏‌ایستد و برای خدمت خالصانه و بی‏‌منت به خلق خدا سر از پا نمی‏‌شناسد.

بسیجی عنصری است قوی و در عین حال مظلوم. به راستی چرا برخی بسیج و بسیجی را بر نمی تابند و در جریان فتنه اخیر آن را آماج فحش و ناسزا قرار داده و یا وحشیانه به چهره پاک و معصومانه اش چنگ انداختند؟

پاسخ این پرسش تنها و تنها در عظمت نام بسیج و بسیجی است. چه آنکه تفکر و فرهنگ بسیجی امیدبخش و شورآفرین و پیش برنده است و از منطق قوی و اقناع کننده ای برخوردار است و لذا ظرفیت مقابله به هرگونه سلطه طلبی و فساد و ولنگاری و بی عدالتی را دارد، از این روی مزاحم سرسختی برای اهالی کفر و الحاد و نفاق و فتنه است و با وجود چنین تفکری دیگر جایی برای صاحبان اندیشه های انحرافی و التقاطی و ارتجاعی و انفعالی نخواهد بود.

از این روی فرصت را مغتنم شمرده و از این طریق ضمن گرامی داشت هفته بسیج، به همت بلند و صفای زلال و پاک همه ی بسیجیان به ویژه شیر زنان و غیور مردان بسیجی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، درود فرستاده و برای همه سربازان ولایت و رهبری در کسوت مقدس بسیج، آرزوی سلامتی و موفقیت و سربلندی داشته و داریم.

در پناه حجت حق امام زمان(عج) و سایه سار نایبش امام خامنه ای(مدظله العالی) زنده و پاینده باشید. انشالله

والسلام

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ

ابوالقاسم علیزاده / ۲۹ آبان ۱۴۰۱

ارسال نظرات
آخرین اخبار