جلسه هماهنگی رزمایش اقتدار جهاد گران بسیج در شهرستان تفتان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج جلسه هماهنگی رزمایش اقتدار جهادگران بسیج درشهرستان تفتان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۳۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از تفتان،، به مناسبت سالگرد هفته بسیج مستضعفین جلسه هماهنگی رزمایش اقتدارجهادگران بسیج در شهرستان تفتان با هدف هر گروه جهادی، یک کار جهادی و کمک به مردم محله خود باحضور شورای اداری در شهر ستان تفتان برگزارشد.

در این جلسه سرهنگ دوم پاسدار مهدی قویدل حیدری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفتان گفت: همزمان باهفته بسیج رزمایش بزرگ اقتدار بسیج به صورت متمرکز و با حضور بسیجیان جهادی این شهرستان برگزار خواهدشد.

وی بیان کرد: رزمایش بزرگ جهادگران باعنوان اقتدار جهادگران بسیج باهدف ایثار و نشاط انقلابی به همت گروهای جهادی در عرصه های مختلف و مشارکت اقشاربسیج برگزار خواهدشد.


سرهنگ قویدل با بیان اینکه در این رزمایش عملیات مختلف در یک روز به وسیله جهادگران انجام می شود اظهار داشت: واکسیناسیون سیار ،برگزاری میز خدمت و افتتاح نمایشگاه محصولات صنایع دستی از جمله خدمات جهادگران در این رزمایش می باشد.

فرمانده ناحیه تفتان اظهار داشت :امید آفرینی و گام برداشتن در مسیر تمدن اسلامی موجب رشد روز افزون انقلاب اسلامی در همه ابعاد خواهد شد وامروز گروهای جهادی با تمام توان پای کار برای حرکت در این مسیر هستند.

ارسال نظرات