مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان:

توانمندسازی و کمک به اشتغال از اهداف برگزاری رویداد تولیدمحتوای بسیج است

محمدهادی طهرانی مقدم گفت: هدف ار برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج توانمندسازی نوجوانان و جوانان استان و در واقع کمک به کسب و کارها و رسیدن به اشتغال است.
کد خبر: ۹۴۶۹۱۳۵
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، محمدهادی طهرانی مقدم، مسئول فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت های سازمان فضای مجازی در طول سنوات گذشته بیان کرد: پس از برگزاری سه دوره موفق رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج و به دنبال رفع خلا تولید محتوا در فضای مجازی امسال مرحله استانی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان برگزار شد.

وی افزود: شرکت کنندگان برای تولید و ارائه محصول 48 ساعت در یک ماراتون سخت و نفس گیر با راهنمایی 7 داور به رقابت پرداختند.

مسئول فضای مجازی بسیج استان با بیان اینکه رویداد استانی امسال در دو بخش برگزار شد، تصریح کرد: 148 نفر با 280 اثر در بخش های ویدیویی موبایلی، پوستر و عکس نوشت در رویداد مردم پایه شرکت کردند و در رویداد تولید محتوای دیجیتال با رقابت 48 ساعته، 103 نفر در قالب 33 تیم ثبت نام کردند که از این تعداد 31 خواهر و 72 نفر برادر بودند و در ارزیابی آخر 72 نفر در قالب 20 تیم به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه بیشترین استقبال در بخش پویا نمایی بود، گفت: چهار تیم نرم افزار و پنج تیم در بخش بازی و 11 تیم در حوزه پویانمایی شرکت کردند که تفاوت رویداد امسال با سال های گذشته حضور تیم های خواهران بود.

طهرانی مقدم ادامه داد: پس از ارزیابی هیئت داوران در بخش پویانمایی با بیشترین مشارکت و در بخش بازی هر سه رتبه حائز مقام برتر شدند در بخش نرم افزار رتبه برتر نداشتیم و تنها یک تیم حائز رتبه شایسته تقدیر شد.

این مسئول با بیان اینکه رویداد تولید محتوا در واقع به دنبال شناسایی استعدادهای بالقوه در سیستان و بلوچستان است، گفت: توانمند سازی نوجوانان و جوانان استان در واقع کمک به کسب و کار و مشاغلی است که می تواند به صورت ویژه به آن پرداخت.

مسئول فضای مجازی بسیج استان با اشاره به حمایت ویژه دستگاه ها و ادارات از تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اظهار کرد: تفاهم نامه همکاری با ادارات کار، تعاون و رفاه اجتماعی و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان جهت حمایت از تیم های برتر انجام می شود که پس از برگزاری این رویداد ادارت استان کارهای حمایتی خود را علی رغم حمایت های مجموعه سپاه و بسیج انجام می دهند.

وی با بیان اینکه اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال در آستانه هفته بسیج است، خاطرنشان کرد: تیم های شرکت کننده پس از کسب رتبه های برتر به رقابت ملی اعزام می شوند و بسیجیان باید به صورت جهادی تولید محتوایی را انجام دهند که نیاز جامعه امروز است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار