خبرهای داغ:
معاون کمیته امداد استان سمنان:

مردم سمنان ۶.۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

اسماعیل رنگریز گفت: مردم استان سمنان در امسال ۶ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.
کد خبر: ۹۴۶۹۰۸۹
|
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، اسماعیل رنگریز اظهار کرد: مردم نوع‌دوست استان سمنان در امسال ،۶ میلیارد و ۱۴۳ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود: این صدقات پرداخت‌شده در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به تهیه و توزیع برچسب کد (QR)، روی صندوق‌های خانگی و معابر تصریح کرد: این برچسب‌ها روی صندوق‌های صدقات خانگی، اماکن و معابر نصب و امکان پرداخت از این طریق برای مشترکان فراهم شده است.

رنگریز خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف اشاعه فرهنگ خیر و احسان بر بستر الکترونیک و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین انجام می‌شود.

وی کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول ملی را مزیت‌های پرداخت صدقه از طریق «QR» برشمرد و افزود: مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند با نصب اسکنر «QR» در تلفن همراه هوشمند خود به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکان صدقات شوند و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی نسبت به وارد کردن مبلغ موردنظر اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان تأکید کرد: از این پس همشهریان می‌توانند کلیه مساعدت‌های خود را طریق اسکن «QR» نصب‌شده روی صندوق‌های صدقات خانگی و اماکن عمومی و همچنین در بانک‌ها، راه‌آهن، فرودگاه‌ها، کتابخانه‌ها، بیمارستان‌ها و مسیر‌های پرتردد شهر پرداخت کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها