خبرهای داغ:
استاندار همدان:

بسیج در هر عرصه و جایگاهی همواره منشاء اثر و برکت است

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه بسیج در هر عرصه و جایگاهی که وارد می‌شود همواره منشاء اثر و برکت است، گفت: امروز به همت جهادگران بسیجی ۶۸ پروژه جهادی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۹۳
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سالن مجتمع انصار برگزار شد با تشریح اهداف و ماموریت‌های بسیج، اظهار کرد: بسیجیان همواره در مسیر ولایت تلاش و مجاهدت می‌کنند و در راه ولایت و خدمت به نظام و انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نیستند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از آن به عنوان اقدامی بزرگ و شایسته یاد کرد و گفت: در کنار هزاران اقدام و وظیفه بزرگی که بسیج انجام می‌دهد برگزاری رزمایش فاطمی نیز یکی دیگر از برکات بسیج است.

استاندار همدان با اشاره به فلسفه تشکیل سازمان بسیج مستضعفین، به کارکردهای مختلف آن در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف پرداخت و گفت: از زمان تشکیل بسیج به فرمان امام راحل تا به امروز، شاهد این بوده‌ایم در عرصه‌ای که بسیج وارد شد همواره معجزه آفرید و اگر در جنگ هشت ساله، انقلاب به پیروزی رسید حاصل حضور نیروهای بسیج در کنار سایر نیروهای جان بر کف بود که نقش آفرینی کردند و همین هیمنه بسیج بود که به سایر نیروها قدرت و قوت بخشید.

وی با بیان اینکه بسیج در هر عرصه و جایگاهی که وارد می‌شود همواره منشاء اثر و برکت است، تصریح کرد: امروز به همت جهادگران بسیجی ۶۸ پروژه جهادی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه بسیج پاره تن مردم است و بسیجیان ما جزئی از وجود ما هستند، به تشریح دلایل دشمنی دشمنان با این نهاد انقلابی پرداخت و افزود: اگر امروز استکبار جهانی کینه خود را نشان می‌دهد و به بسیجیان ما حمله می‌کند به این دلیل است که بسیجیان بودند که نظام و انقلاب را تا به امروز حفظ کردند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان ما در رسیدن به هدف خود برای شکست انقلاب ناکام خواهند ماند، بیان کرد: دشمن فکر می‌کند که با پول و اسلحه می‌تواند انقلاب ما را دچار شکست کند در حالی که با حضور بسیجیان ما حرکات مذبوحانه آنها خنثی و همچون گذشته شکست خواهد خورد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دست منافقین مزدور با پول حرام مرتجعین و مزدوران منطقه به خون مردم ما آلوده بود، خاطر نشان کرد: آن چیزی که وعده الهی است محقق و این انقلاب حفظ خواهد شد و به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید.

وی ضمن درخواست از دستگاه قضا برای برخورد با اغتشاشگران، یادآور شد: امروز که دشمنان در شرایط فعلی جامعه فرصت پیدا کردند و اسلحه به دست گرفته‌اند لازم است که دستگاه قضا با قاطعیت با آنها برخورد کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار