با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران؛

جلسه کارگروه کنترل و نظارت بسیج منطقه زاهدان برگزار شد

جلسه کارگروه نظارت و کنترل بسیج منطقه زاهدان، با حضور فرمانده حوزه بسیج شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۳۶
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، داود عربعلی با حضور در جمع اعضای شورای پایگاه و کارگروه کنترل و نظارت پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان منطقه زاهدان، با اشاره به نقش موثر بسیج در پیشبرد اهداف شرکت، روشنگری امور و رویکرد نظارتی بر عملیات توزیع سوخت گفت: در بسیج همفکری بهتر انجام می شود و زمانی که طوفان فکری ایجاد کنیم مواردی که دیده نشده و از دیده مسئولین دورمانده است ارزش پیدا نموده و چاره اندیشی می شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت ملی پخش افزود: در زمینه روشنگری، بیان مسائل و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ از طریق میز خدمت جهادی توجه ویژه شود. نهضت مطالبه گری و میزخدمت از طریق نمازهای جمعه و معرفی عملکرد شرکت به صورت تبلیغات محیطی نقش موثری در حل مشکلات دارد.

عربعلی گفت: جلسات کنترل و نظارت بسیج باید به صورت منظم و ماهیانه انجام شود و گزارش رویدادها و اخبار به منظور مدیریت بحران و بیان پیشنهاد در جهت حل مسائل به موقع و مستمر به ستاد اعلام گردد.

مدیر منطقه زاهدان نیز با اشاره به اینکه در تفکر بسیجی بن بست وجود ندارد و بسیج مهمترین بخش یک سازمان است گفت: برگزاری جلسات با حضور نیروهای بسیج راهگشای سازمان است و حضور بسیج می تواند کمک موثری به اجرای بهتر عملکرد منطقه و خدمات رسانی به مردم باشد.

قربانعلی مردانی افزود: نقش بسیج در سازمان حائز اهمیت است و باید از ظرفیت و توانایی آن استفاده مطلوب شود تا اهداف و برنامه های پیش رو به بهترین نحو انجام شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید تندگویان منطقه زاهدان در این جلسه بخشی از فعالیت های کارگروه نظارت و کنترل پایگاه بسیج منطقه را برشمرد.

محمدرضا هادیان فرد گفت: تیم های نظارتی و بازدید متشکل از نیروهای بسیجی منطقه در راستای کنترل مجاری عرضه تشکیل شده و حضور فعالی در برنامه های اجراشده از سوی منطقه داشته اند.

گفتنی است در این جلسه مطالب و نظراتی نیز از سوی سایر اعضای جلسه ارائه شد؛ رفع مشکلات سامانه کارت سوخت، رفع مشکلات کدینگ، مشکلات در حوزه توزیع نفت سفید، توسعه نظارت الکترونیک تاسیسات و ساختمان ها، تدابیر سایبری سامانه های مورد استفاده از مهمترین مسائل مطرح شده در این جلسه بود.

ارسال نظرات