خبرهای داغ:
عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا در لامرد:

به عظمت دانشگاه‌های غدیر و فاطمیه، ما فاتح میدان هستیم و این وعده قرآن است

حجت الاسلام حسین جوشقانیان گفت: برای شهادت وتکامل انسانی نباید سوگواری کرد؛ بلکه باید وصیت نامه شهدا و عواطف خود را در تعالی انقلاب هزینه کرد تا دشمن بهره نبرد.
کد خبر: ۹۴۶۸۹۰۸
|
۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ویژه برنامه با این ستاره ها تحت عنوان یادواره شهدای مدافع حرم لامرد با روایتگری حجت الاسلام حسین جوشقانیان از شهر مقدس قم در شامگاه جمعه در محله کهوردان با حضور خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و تنی چند از مسولین محلی برگزار شد.
حجت الاسلام جوشقانیان در این یادواره باشکو  اظهار کرد: باید مسیر و راه شهدا را ادامه دهیم تا رنگ و بوی شهدایی در زندگی مان باشد.
وی گفت: امام عزیز دوز عرفان عاشورایی را ارتقاء دادند و در مواجهه با حزب بحث و تکفیری ها ۱۳و ۱۴ساله ها را چنان عرفانی و تربیت کرده بودند که دشمن دست به دندان بود.
او اذعان کرد: برای شهادت وتکامل انسانی نباید سوگواری کرد و باید وصیت نامه شهدا و عواطف خود را در تعالی انقلاب هزینه کرد تا دشمن بهره نبرد.
حجت الاسلام جوشقانیان افزود: در برکه غدیر بیش از ۱۵۰ هزار نفر بودند اما پیامبر که سر بر زمین گذاشتند انگشت شمار ماندند اما ۸۰درصد شهدای انقلاب اسلامی امام را از نزدیک ندیدند اما دل و جانشان با امام بود و سخن او را سخن امام زمان میدانستند.
این راوی برتر راهیان نور تصریح کرد: چه خوب است انسان با ایمان و ارزش های توحیدی، ولایی و انقلابی از دنیا برود نه اینکه کسانی که شاخ شده اند و آرمان های امام را تحریف می کنند و در خط ابلیس و طاغوت هستند.
وی تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی بزرگترین تاجر بودند و شهدای گودال قتلگاه نیز با تاسی از سیدالشهداء، از تاجران بودند که در این دانشگاه درس شهادت را آموختند.
وی گفت: جان و مال مان را برای امام و رهبری و انقلابمان می دهیم که متاسفانه در این اوضاع و احوالات عده ای دچار فتنه نفس شده اند.
عضو هیات امنای موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: شیخ زکزاکی در یک دیدار با امام عزیز شیفته ایشان شد و بالای ده میلیون نفر را مسلمان کرد و وی پدر شش شهید است که هیچگاه دست از باورهای توحیدی خود برنداشت.
وی گفت: خیلی ها سکوت اختیار کرده اند و اگر هم سخنی بگویند با طعنه می گویند و در مقابل آمریکای خبیث، هیچ کشوری را در دنیا نداریم که برای او شاخ باشد و این ایران است که تمام قد در مقابل آمریکا ایستاده است لهذا دشمنی میکند.
این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: آمریکا ۷۰۰ پایگاه در تمام عالم دارد و او در جنگ جهانی دوم فاتح بوده و کسی در دنیا نتوانسته به او چیزی بگوید اما ایران پایگاه آمریکا را در عین الاسد زد.
دبیر شبکه ملی وارثون گفت: به عظمت دانشگاه های غدیر و فاطمیه ما فاتح میدان هستیم و این وعده قرآن است.
جوشقانیان با بیان این مطلب که مکتب شهدا و امام عزیز و رهبری باید در همه عالم تثبیت شود تصریح کرد: آینده اروپا با تفکر امام و شهدا است و این وعده الهی است، که شهداء عزیز با سلول های وجودی شان ایمان داشتند و این حوادث طبیعی است و باید برای حکومت امام زمان بسترسازی کرد.
وی با بیان این مطلب که امروزه بعضی ها فتنه نفس دارند و آرزوی مرگ برای اردوگاه نظام دارند اذعان کرد: رهبر معظم انقلاب بارها در خصوص آمریکا و نظام سلطه بیاناتی مهم را ایراد نمودند اما عده ای ساز مخالفت میزنند و نباید جوهر صدا را بالاتر از صحبت های ولی برد، تا صدای ولی گم نشود.
وی گفت: هر چه رسانه های غربی بگویند باورتان می شود و به ان طرف خاکریز اعتقاد دارید اما به رهبری که هیچ نقطه خاکستری در زندگی ایشان نمیبینید ایمان ندارید.
سخنران مراسم شهدا تصریح کرد: شهدای عزیز ما پای دنیا زانو نزدند اما با خدای خود معامله کردند.
وی به وضعیت فضای مجازی پرداخت و گفت: نباید هر پیامی را که دیدیم فوروارد کنیم زیرا در خبری که صحت ندارد در گناه سهیم هستیم و بدانید که ما رو به رشد تمدن نوین اسلامی هستیم.
همچنین مداح این مراسم شهدایی حاج آقای راستگو بوده که دقایقی به مدیحه سرایی و اشعار حماسی پیرامون شهداء و مسایل روز پرداختند.
به گزارش بسیج، شنبه شب، یادواره شهدای گلزار کهوردان با روایتگری حاج علی حسنی از تهران و مداحی کربلایی ابوذر سپاسدار در هنرستان دخترانه کهوردان برگزار خواهد شد.
در پایان این آئین معنوی، از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان لامرد و خانواده شهدای جنگ تحمیلی خفته در گلزار کهوردان تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها