امام جمعه یزد:

اصناف و بازاریان یزد دشمنان را مایوس کردند/ نظارت بر فضای مجازی لازم و ضروری است

آیت الله ناصری، امام جمعه یزد گفت: اصناف و بازاریان یزد با ایستادگی خود دشمن را مایوس کردند.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۹۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد اظهار داشت: حل مشکلات کشور در گرو ایمان به خدا و تکیه به ارزش‌های الهی و توانایی‌های داخلی است و اینکه عده‌ای حل مشکلات را ارتباط به دشمنان و آمریکا می‌دانند در اشتباه محض هستند.

وی گفت: الان عربستان و خیلی از کشور‌ها با آمریکا ارتباط دارند، ولی دارای مشکلات فراوان هستند و ما هم قبل از انقلاب با آمریکا ارتباط داشتیم و کشور ایران دارای مشکلات زیاد بود.

امام جمعه یزد به هفته بسیج و نقش بسیجیان در ایران و برخی کشور‌های اسلامی و به نقش شهید سلیمانی در عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ناب بسیجی در جامعه و بین مردم و جوانان روز به روز تقویت شود.

ناصری اظهار کرد: نقش حضور نیرو‌های مردمی و بسیج در شکست دشمنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و برخی کشور‌ها برکسی پوسیده نیست و امروز ذبونی دشمنان به دلیل همین حضور بسیج قهرمان است.

وی در ادامه با بیان اینکه بازاریان استان با ایستادگی خود، دشمن را مایوس کردند افزود: اصناف و بازاریان شریف طی چند روز گذشته در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی کردند و باید این وضعیت با همکاری مردم و تامین امنیت توسط دولت و نیرو‌های نظامی ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران و اصناف و بازاریان فداکار و مومن یزد در ۴۳ سال گذشته روحیه انقلابی و اقتدار و مقاومت خود را بار‌ها در دفاع از کشور در بخش‌های مختلف نشان دادند و به حول و قوه الهی بار دیگر دشمنان از همیشه ذلیل‌تر می‌شوند.

امام حمعه یزد در ادامه به اهمیت تربیت دینی نسل جوان با همت و همکاری نهاد‌های فرهنگی و آموزشی و اقدام مناسب و موثر خانواده‌ها اشاره کرد و تقویت و ارتقای آن را خواستار شد.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد به اهمیت نظارت بر فضای مجازی اشاره کرد که در حوادث اخیر کشور چهره و ماهیت خود را نشان داد و باید برای حل آن اقدام عاجل صورت گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار