نشت خبری فرمانده سپاه بردسیر.

تشریح کامل برنامه های بسیج در نشست خبری توسط فرمانده سپاه بردسیر

نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بردسیر با حضور اصحاب رسانه در سپاه بردسیر با موضوح تشریح برنامه های بسیج انجام شد.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۸۴
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  بردسیر با حضور مسئولین روابط عمومی ادارات و همچنین اصحاب رسانه در محل سپاه این شهرستان با محوریت هفته بسیج برگزار گردید. 

سرهنگ علی امیری فرمانده سپاه بردسیر در ابتدا ضمن محکوم کردن اتفاقات اخیر و حضور منافقین و اغتشاشگران در جای جای کشور عزیز ما ایران که منجر به برهم زدن آرامش در جامعه شده از جمله حادثه شاهچراغ و شهادت جمعی از هموطنان عزیز کشتار وحشیانه در زاهدان و همچنین آتش زدن اموال عمومی و.... یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی.  شهدای دفاع مقدس. شهدای مقاومت که در راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی که در آستانه سالگرد شهادت این عزیز میباشیم و همچنین شهدای اخیر شهدای امنیت را گرامی داشتند. 

 

فرمانده سپاه بردسیر در ادامه برنامه های هفته بسیج را که شروع آن از 29 آبان ماه و پایان آن 5آذر ماه میباشد را در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به طور کامل تشریح نمودند. 

 

سرهنگ علی امیری به برخی از برنامه هایی که قرار هست در هفته بسیج اجرا شوند را در جمع خبرنگاران تشریح نمودند که این برنامه ها عبارتند از 1-همایش جهادگران فاطمی 2-نشست های روشنگری در مساجد و پایگاههای مقاومت 3-یادواره شهدای خانگی 4-مسابقات ورزشی و قرآنی 5-برگزاری اردوهای فرهنگی و تربیتی 6-غبارروبی گلزار شهدا 7-نشست علمی نخبگان 8-اردوی پیشرفت و آبادانی دانش آموزان و دانشجویان 9-نمایش شکوه اقتدار و تعدادی برنامه متنوع دیگر 

این مقام مسئول در پایان ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمع حاضر  خواستند که مانند سنوات گذشته نسبت به هرچه بهتر برگزار شدن برنامه های بسیج و پوشش رسانه ای مطلوب با این مجموعه همکاری نمایند. 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار