بسیج بالمس مظلومیت و چشیدن طعم محرومیت روحیه عدالت خواهی را در خود تقویت می کند

مسافر گفت: بسیج با لمس مظلومیت و چشیدن طعم محرومیت روحیه عدالت خواهی را در خود تقویت می کند تا در گام دوم انقلاب که مدیران آینده نظام خواهند بود در تصمیم گیری هایشان این محرومیت و رفع آن مدنظر داشته باشد .
کد خبر: ۹۴۶۸۷۶۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
بسیج بالمس مظلومیت و چشیدن طعم محرومیت روحیه عدالت خواهی را در خود تقویت می کند

ستوان دوم پاسدار مسلم مسافر، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در گفتگو با خبرنگار خبرگذاری بسیج سپاه استان با طرح این سوال که نسبت بسیج با جهادگران و اردوهای بسیج چیست ؟گفت: اردوهای جهادی بسیجیان تلفیقی از دو مفهوم ارزشمند هجرت و جهاد است که در قرآن نیز به این دو مفهوم توجه ویژه ای شده است.

وی در ادامه با اشاره به آیات قرآنی دراین باره تصریح کرد: در هشت آیه از قرآن این دو واژه کنار هم آمده است و در اهمیت هجرت همین بس که مبدا تاریخ مسلمانان هجرت پیامبر اکرم(ص ) از مکه به مدینه است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان ادامه داد: مهاجر از خود گذشته ای است که از قید و بندهای اسارت و تعلقات این دنیایی خود را آزاد کرده و چون پرنده‌ای سبک بال در آسمان اخلاص پرگشوده و از خود به سوی معبود پرواز می کند.

وی در ادامه اذعان داشت: بسیج با لمس مظلومیت و چشیدن طعم محرومیت روحیه عدالت خواهی را در خود تقویت می کند تا در گام دوم انقلاب که مدیران آینده نظام خواهند بود در تصمیم گیری هایشان این محرومیت و رفع آن مدنظر داشته باشد .

 مسافر با اشاره به خطبه ۲۷ نهج البلاغه که امیرالمومنین علی (ع ) می فرمایند:" جهاد در راه خدا دری از درهای بهشت است که خدا آن را به روی دوستان خصوصی خود گشوده است و کسی که جهاد را ناخوشایند دانسته و ترک کند خداوند لباس ذلت و خواری به او می‌پوشاند و دل در پرده گمراهی می ماند و حق از وی روی می گردند"،اظهار داشت : بسیج در واقع در راستای کادر سازی برای آینده انقلاب در بعد عملی گروههای جهادی این جوانان بسیجی که مهاجرانه و مجاهدانه توانسته اند با اقدامات مطلوب مخلصانه لبخند رضایت بر لبان حضرت آقا هدیه کنند در اذهان عموم جامعه یاد ایثارگری های دفاع مقدس را زنده می کند .

ارسال نظرات