خبرهای داغ:

برگزاری 330 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان لامرد

رمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۳۰عنوان برنامه با محوریت پایگاه‌های مقاومت در سراسر شهرستان لامرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۸۷۱۱
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ سید محمود جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد با تبریک هفته بسیج گفت:همزمان با هفته بسیج ۳۳۰عنوان برنامه با محوریت پایگاههای مقاومت در سراسر شهرستان لامرد برگزار می شود.

سرهنگ جعفری گفت: یکی از برنامه های شاخص این هفته برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ است که به مدت ده روز، فعالیتهای جهادگران بسیج سازندگی را در عرصه خدمت رسانی به محرومان جامعه در حوزه فرهنگی و عمرانی برگزار می‌کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد گفت:برگزاری پانزده یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد شهیدان به همت پایگاه های مقاومت بسیج وبا حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یکی از برنامه های دیگر هفته بسیج در لامرد خواهد بود.

سرهنگ جعفری همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در سطح پایگاه‌ها گفت: امسال در کنار مسابقات ورزشی فوتسال،والیبال و تیراندازی پخش مسابقات جام جهانی در حاشیه برنامه های فرهنگی را نیز خواهیم داشت و بسیجیان نیز در کنار تیم ملی جمهوری اسلامی خواهند بود.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد پیشرفت گفت: بسیجیان در هفته بسیج از مراکز علمی و صنعتی شهرستان لامرد و توانمندی های بزرگ این شهرستان جنوبی فارس بازدید میکنند که بازدید از بزرگترین کارخانه آلومینیوم کشور ،کارخانه سیمان،کارخانه گچ و دیگر مراکز صنعتی از برنامه های این هفته خواهد بود.

فرمانده ناحیه لامرد با اشاره به برنامه های فرهنگی و هنری و شکوه حضور بسیجیان در اجتماع پنجم آذرماه در سراسر شهرستان گفت: اجرای تاتر و شب شعر و دیگر برنامه های فرهنگی با ابتکار بسیجیان نیز از جمله برنامه های فرهنگی در هفته بسیج شهرستان لامرد خواهد بود که در همه برنامه های بسیج امسال شاهد آن خواهیم بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها