خبرهای داغ:
مدیر کل امور اقتصادی استانداری همدان:

تعیین مسیر راه مهمتر از چشم انداز است

همدان-مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با بیان اینکه تعیین مسیر راه مهمتر از چشم انداز است، گفت: هر جا علم پایه مبتنی بر دانش فناوری و خلاقیت باشد ما از آن استقبال می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۸۶۶۵
|
۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدمجتبی حسینی در نشست دبیرخانه شهر جهانی سفال با عنوان «مرکز رشد سفال لالجین» اظهار کرد: شهرستان بهار با حضور فرماندار پرتلاش آن در مسیر رشد و توسعه حرکت می‌کند و در مباحث نوین روز پیشتاز است.

وی گفت: ۱۱ شهر جهانی در کشور داریم که دو شهر جهانی آن در استان همدان قرار دارد و این ظرفیت قابل توجهی است که باید به آن به صورت ویژه پرداخته شود.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین»، و با بیان اینکه تعیین مسیر راه مهمتر از چشم انداز است، گفت: هر جا علم پایه مبتنی بر دانش فناوری و خلاقیت باشد ما از آن استقبال می‌کنیم.

وی افزود: در راستای دانش بنیان کردن صنعت سفال سرامیک استان، پیشنهاداتی حول محور دانش بنیان کردن این صنعت مطرح شد.

وی با اشاره به معافیت ۱۰۰ درصدی مالیاتی کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی اظهار کرد: با پیگیری‌های فرماندار بهار و با حمایت و موافقت استاندار همدان این طرح در راستای رفع موانع تولید، در ستاد تسهیل استان تصویب شد و کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی از پرداخت مالیات معاف شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات