در نشست خبری فرمانده ناحیه کهنوج برنامه های هفته بسیج تشریح شد

هفته بسیج با شعار محوری"بسیج خدمتگزار ملت ایران"مزین شده است،چرا که بسیج نیروی کارآمدی است که در همه میدان ها خوش درخشیده است و از تمامی آزمون ها نیز سربلند بیرون آمده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۵۶۴
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان سرهنگ برجی فرمانده سپاه ناحیه کهنوج گفت:بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

وی عنوان کرد: امروزهیچ سازمانی در جهان  به این گستردگی و حضور میدانی را شاهد نیستیم، هرچند حضور بسیج برای ملت بزرگ ایران اسلامی امید آفرین و چشم گیر بوده است ، بسیج در تمامی عرصه ها درحال خدمت رسانی است و امروز کشور عزیزمان نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.

فرمانده سپاه ناحیه کهنوج بیان کرد:امروز بسیج با استفاده از تجربیات دفاع مقدس می تواند راه گشای خیلی از مشکلات کشور باشد ،به برکت انقلاب اسلامی امروز اسلام در تقابل با نظام سلطه پیشتاز است و با روحیه جهادی و خودباوری ماموریت ها را به پیش ببریم.


وی درتشریح برنامه ها هفته بسیج در این شهرستان گفت: در هفته بسیج ویژه برنامه را در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده ایم  که غبارروبی گلزار مطهر شهداء،سرکشی و دیداربا خانواده معظم شهداء و ایثارگران،برگزاری یادواره های شهدای محله،خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی در سطح پایگاههای مقاومت بسیج، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم،ویزیت رایگان از جمله این برنامه ها خواهد بود.
برجی تصریح کرد: برگزاری نشست های روشنگری، حضور میقات صالحین بسیجیان در نماز جمعه شهرستان،آیین اهدای خون توسط بسیجیان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه، اهدای ،افتتاح پروژه آب رسانی به مناطق محروم و... از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهند بود.
 
فرمانده سپاه ناحیه کهنوج در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران گفت:از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز درخواست داریم که خدمات ارزشمند بسیج به مردم معرفی شوند و خداوند نیز به همه ما توفیق بدهندکه خادمان شایسته ای برای مردم باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار