خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

جوانان با ایده‌های نو کسب وکار‌های جدید ایجاد می‌کنند

همدان-فرماندار بهار با بیان اینکه جوانان با ایده‌های نو کسب و کار‌های جدید ایجاد می‌کنند، گفت: رقابت در دهکده جهانی بدون استفاده از فناوری‌های نوین ممکن نیست.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۴۸
|
۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در نشست فعالان اقتصادی و روسای شرکت‌های خصوصی و واحد‌های صنعتی شهرستان با مدیرعامل سابق فرابورس کشور اظهار کرد: هفته جهانی کارآفرینی بهترین فرصت برای ترویج کارآفرینی است که در ۹ سال گذشته رویداد جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود که افراد را تشویق به تلاش بیشتر برای خلق ایده‌های جدید و تبدیل به کسب وکار و درآمد و در نهایت به رونق کسب وکار‌ها می‌انجامد.

وی هدف از تشکیل جلسه با مدیرعامل سابق فرابورس کشور را جذب تعدادی از جوانان با ایده‌ها و کسب وکار‌های جدید و آشنایی صاحبان صنایع مستقر در شهرستان بهار با شرایط ورود به فرابورس و بورس دانست و افزود: یکی از تحولات قرن ۲۱ فناوری‌های نوین و آی تی برای سهولت ارائه خدمات، کاهش هزینه‌ها، خدمات‌دهی و... است و باید برای رقابت با فناوری‌های جدید دنیا با این فناوری‌ها آشنا شویم.

فرماندار بهار با بیان اینکه جوانان با ایده‌های نو کسب و کار‌های جدید ایجاد می‌کنند، گفت: رقابت در دهکده جهانی بدون استفاده از فناوری‌های نوین ممکن نیست.

وی تصریح کرد: بیش از ۱۰ سال است که مقام معظم رهبری شعار‌های سال را شعار‌های اقتصادی نامگذاری می‌کند که نشان دهنده اهمیت راهبرد اقتصادی کشور است و باید همه دست در دست هم برای رشد وشکوفایی ایران قدم برداریم.

نباتی افزود: پذیرش در بازار فرابورس برخلاف دیدگاه‌ها بسیار آسان بوده و فرمانداری بهار نیز با برگزاری جلسات تخصصی با حضور کارشناسان فرابورس به کمک متقاضیان آمده وآن را تسریع خواهد بخشید.

وی تصریح کرد: صنایع و تمامی تولیدکنندگان صنعتی، کشاورزی و تولیدی‌های شهرستان بهار قابلیت پذیرش در فرابورس را دارند تا علاوه بر بهره‌مندی از مزایای پذیرش در بورس به کمک منابع اقتصادی کشور بیایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار