استاندار چهارمحال و بختیاری:

پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت روحانیت و مساجد شکل گرفت

غلامعلی حیدری مساجد در روشنگری، تبیین، ایجاد وحدت و همدلی، عمق‌بخشی ارزش‌های دفاع مقدس، ایجاد امنیت پایدار و ... موثر هستند.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۷۹
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی با حضور مسئولان استانی وکشوری ازجمله؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسئول بسیج مساجد و محلات کشور، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، استاندار این استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اعضای شورای تحقق محله اسلامی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این جلسه با تاکید بر اینکه طرح محله اسلامی یک ایده بسیار خوب است، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی باید در راستای تحقق جامعه اسلامی گام برداریم، لازمه جامعه اسلامی، شکل‌گیری محله اسلامی با محوریت مساجد است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برای اجرای طرح محله اسلامی باید در گام اول شورای محله با حضور دستگاه‌های متولی شکل بگیرد، جلب مشارکت مردم در اجرای این طرح بسیار حائز اهمیت است، هدایت، صیانت، حمایت و نظارت در این طرح باید مورد توجه قرار بگیرد.

غلامعلی حیدری در ادامه با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت روحانیت و مساجد شکل گرفت، عنوان کرد: همه امورات باید با محوریت مساجد انجام شود، مساجد نقش مهمی در مبارزه با تروریست‌ها داشتند، توطئه‌های دشمن در مساجد خنثی می‌شد.

حیدری با اشاره به نقش مساجد در دوران دفاع مقدس، توضیح داد: ساماندهی رزمندگان، جذب رزمندگان، پشتیبانی از جبهه و... در مساجد انجام می‌شد، مساجد باید احیا شود، مسجد باید جایگاه حقیقی خود را پیدا کند.

وی، با تاکید بر اینکه نگین محلات مسجد است، بیان کرد: مساجد در روشنگری، تبیین، ایجاد وحدت و همدلی، عمق‌بخشی ارزش‌های دفاع مقدس، ایجاد امنیت پایدار و ... موثر هستند، تاب‌آوری جامعه باید با محور مساجد بالا برود.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مساجد هدف گروه‌های تروریستی برای حمله است، زیرا این گروه‌ها به نقش مساجد واقف هستند.

حیدری  از آمادگی لازم برای اجرای طرح محله اسلامی در چهارمحال و بختیاری خبرداد و افزود: تلاش می‌شود با حضور در مساجد چهارمحال و بختیاری به طرح محله اسلامی توجه جدی صورت بگیرد، بخشداران و دهیاران ظرفیت خوبی برای فعال شدن مساجد هستند، همه دستگاه‌ها موظف هستند که در اجرای این طرح گام بردارند، برای جذب جوانان به مساجد برنامه‌ریزی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار