سردار بابااحمدی خبرداد:

اجرای طرح محله اسلامی در بیش از ۱۱ هزار نقطه کشور

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: طرح تحقق محله اسلامی در بیش از ۱۱ هزار و ۳۳۰ محله هدف گذاری شده است.
کد خبر: ۹۴۶۸۳۰۵
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه قرارگاه تحقق محله اسلامی با حضور مسئولان استانی وکشوری ازجمله؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، مسئول بسیج مساجد و محلات کشور، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، استاندار این استان، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و اعضای شورای تحقق محله اسلامی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.

سردار حیدر بابااحمدی مسئول بسیج مساجد و محلات کشور در حاشیه این جلسه گفت: بسیج در سطح کشور و همه سپاه های استانی ماموریت پیدا کرده اند طرح تحقق محله اسلامی را در همه محلات کشور با مرکزیت مساجد و محوریت ائمه محترم جماعات و با هم افزایی ارکان مسجد و محله اجرایی کنند.

سردار بابااحمدی افزود: این طرح در بیش از 11هزار و 330 محله و مسجد در سراسر کشور هدف گذاری شده و کار شروع شده و توفیقات خوبی هم حاصل شده است.

وی ادامه داد: ملت ما ملت عزیز و شریفی است و به فرموده حضرت امام(ره) افضل امت های حجاز در عصر رسول الله (ص) و عراق در عصر امیرالمؤمنین است و این امت شایسته بهرتین خدمات است؛ لذا این طرح به دنبال شناسایی مسایل محلات و گرفتاری های مردم در حوزه های مختلف ازجمله؛ فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و ... است تا نظام مسئله محله را حل کند و ما محله متعالی داشته باشیم.

بابااحمدی گفت: اگر محله های ما عاری از بیکاری، اعتیاد، اختلاف و ... باشدو همه خوبی ها و فضایل در یک محیط و محله با مشارکت مردم حاکم شود، میتوانیم یک محله در تراز اسلامی داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار