خبرهای داغ:
سردار عباسقلی زاده:

کم کاری برخی از متولیان فرهنگی جبهه دشمن را تقویت کرد

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به کم کاری متولیان فرهنگی گفت: متاسفانه بعضی از مسئولان داخلی در دولت‌های مختلف در این راستا همگام با دشمنان حرکت کردند و موجب تقویت جبهه دشمن شدند.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۳۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در مجمع استادیاران نظام تربیتی بسیج با بیان اینکه ما در گیر یک وضعیتی هستیم که دشمنان ما از سال ۶۹ آن را آغاز کرده اند بیان کرد: از سال ۷۱ تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی توسط دشمنان پیاده سازی شده و متاسفانه بعضی از مسئولان داخلی در دولت‌های مختلف در این راستا همگام با دشمنان حرکت کردند که این موضوع باعث تقویت جبهه دشمن شده است.

وی افزود: ما مجبوریم در این مدت کوتاه قصور‌های گذشته را جبران کنیم، این تکلیف سنگینی است که بر دوش ما قرار دارد و این موضوع باعث می‌شود با تمام توان برای جبران کاستی‌های گذشته تلاش کنیم.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه در فضای مجازی دشمن ما خیلی قوی است، گفت: دشمن بدون وقفه و ۲۴ ساعته در انواع شبکه‌ها فعالیت می‌کند و باور‌ها اعتقادات و سبک زندگی مردم رامورد هدف قرار داده است و بدون وقفه دارد حملات خود را انجام می‌دهد و در مقابل این هجمه‌ها اقدامات ما در حداقل قرار داردکه باید به این موضوع توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به اعتراضات اخیر هم بیان کرد: اعتراضات و اختشاشات اخیر ما را متوجه نقاط ضعف خودمان کرد متوجه شدیم که این برنامه‌های متعددی که ما در راستای تربیت نسل‌های امروزی داریم موثر و مفید نبوده است وباید به طور اساسی به این موضوع بررسی و واقدامات لازم برای حل این موضوع انجام شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها