به مناسبت هفته ی کتاب و کتابخوانی برگزار شد؛

رونمایی از کتاب فرزند پروری به سبک امروزی در کتابخانه شهید صدوقی فرادنبه

هفته کتاب و کتابخوانی بهانه ای شد تا درطی مراسمی از کتاب فرزند پروری به سبک امروزی در کتابخانه شهید صدوقی فرادنبه رونمایی شود.
کد خبر: ۹۴۶۷۹۰۰
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ 24 آبان ماه تا دوم آذر ماه هر سال بعنوان هفته کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده که به همین مناسبت در شهر فرادنبه از کتاب فرزند پروری به سبک امروزی رونمایی شد .
هفته کتاب و کتابخوانی بهانه ای شد تا درطی مراسمی از کتاب فرزند پروری به سبک امروزی در کتابخانه شهید صدوقی فرادنبه رونمایی شود.
حجت الاسلام علوی خطیب جمعه فرادنبه با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت :رهبر معظم انقلاب در بحث نهضت مطالعه مفید و کتاب و کتابخوانی از نان شب هم واجب تر است.
خانم رئیسی مسئول کتابخانه شهید صدوقی فرادنبه با بیان اینکه این کتابخانه با 24 هزار نسخه کتاب و نشریات نقش بسزایی در کمک به نویسندگان را ایفا می کند گفت : استقبال می کنیم از کسانیکه علاقمند به نوشتن کتاب هستند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن اثر خودشون را خلق کنند .
خانم علیمیرزایی نویسنده کتاب فرزند پروری به سبک امروزی علت نوشتن کتاب را آگاهی بخشی و اموزش اصول اولیه فرزند پروری به خانواده ها عنوان کرد .
کتاب فرزند پروری به سبک امروزی توسط انتشارات امید کویر چاپ شد که نویسنده جوان فرادنبه ای از محتویات این کتاب گفت : اوصول ساده و اولیه ارتباط با کودکان با مثال های مختلف آشنای زندگی برای خانواده به نگارش درآمده تا بتوانیم فرزندان و نسل سالم تری به جامعه تحویل دهیم .
علاقمندان و کتاب دوستان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره همراه 09136772202 تماس بگیرند و کتاب را خریداری نمایند.

 

شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن در فاصله 50 کیلومتری از مرکز استان واقع شده است ./

ارسال نظرات
آخرین اخبار