محتوای غنی دلیل استقبال از روضه های خانگی است

هم زمان با اختتامیه همایش هیئات مذهبی و مدیران روضه های خانگی که در کرج برگزار شد، از مدیر موفق روضه های خانگی استان سیستان و بلوچستان در هفتمین همایش هیئات مذهبی و مدیران روضه های خانگی کشور تقدیر شد.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۶۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان سیستان و بلوچستان، اقدس اله دری از مدیران موفق این همایش با اشاره به دغدغه‌ها و منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله) در سال‌های اخیر در خصوص جهاد تبیین و اهمیت و رسالت روضه های خانگی ، گفت : دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی با صرف هزینه‌های هنگفت و فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی به ویژه ایجاد شبهات فراوان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی در حال برنامه‌ریزی هستند و هیأت‌های مذهبی و مدیران روضه خانگی باید در مقابل این جریان‌های معاند با رویکرد جهاد تبیین ایستادگی و مقابله کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه محتوای غنی دلیل استقبال از روضه های خانگی است ، تصریح کرد:
هیأت‌های مذهبی در بیش از چهار دهه از عمر بابرکت این انقلاب بسیار خوش درخشیدند و در تمامی بحران‌ها و مشکلات همواره در کنار ملت بزرگ ایران برای رفع معضلات و مشکلات جهادی ایستادند و تلاش کردند که بسیار قابل تقدیر است.

گفتنی است این بانوی موفق هیئتی دستی هم در آموزش علم ستایشگری حلقه های ذاکرین خواهر سازمان بسیج مداحان استان سیستان و بلوچستان دارد و از این رهگذر شاگردانی را در این مکتب تربیت و تقدیم این خطه از سرزمین اسلامی کرده است.

دراین همایش که طی دو روز ۲۱و۲۲آبان ماه در استان البرز برگزار شد،حدود ۲۰۰مداح بسیجی از سراسر کشور در آن حضور داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار