ویس کرمی خبر داد؛

ارائه تسهیلات قرض الحسنه سفر به مشهد مقدس ویژه کارمندان و کارگران

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان تهران یکی از راههای موثر جهت ارتقای بهره وری نیروی انسانی را برگزاری سفرهای زیارتی و سیاحتی ارزان قیمت دانست و گفت: تاثیر مثبت آن بر عملکرد کارکنان بر کسی پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۵۵
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

به گزاربهگزارش خبرگزاری بسیج ، ویس کرمی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خاطر نشان کرد : امضای تفاهم نامه سفرهای زیارتی و سیاحتی ارزان قیمت برگزاری تورهای سیاحتی و زیارتی علاوه بر ایجاد نشاط و شادابی ، می تواند برای کارمندانی که ساعتها پشت میز نشسته اند ضمن تقویت روحیه سازمانی عاملی برای ایجاد خانواده ای شادتر و به طبع، ایرانی شاد باشد.

ویس کرمی افزود: براساس تلاش های انجام شده تمامی همکاران به همراه اعضای خانواده هایشان می توانند از تسهیلات قرض الحسنه جهت سفر سیاحتی به مشهد مقدس استفاده نمایند.

روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی در ادامه با اشاره به رویکردهای جدید در حوزه گردشگری، اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهمی که برای امسال روی آن تاکید داریم، بحث گردشگری خانواده محور است که در دل آن گردشگری کودک، خانواده ها، معلولین و سالمندان قرار دارد.

وی افزود: گستره کشور ما بگونه ای است که جاذبه های متعددی در آن پراکنده شده است و علیرغم اینکه تعداد جاذبه های گردشگری ما بسیار زیاد است، اما طی دهه های گذشته تنها چند نقطه شاخص مورد توجه قرار گرفته و مابقی مغفول مانده است که در این رابطه بدنبال معرفی جاذبه های کمتر شناخته شده هستیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: بر این اساس ، سیاست ارزان سازی سفر با هدف افزایش میل به سفر و ترویج فرهنگ سفر فرصت مناسبی است جهت اشاعه فرهنگ ایرانگردی است.

همچنین در این جلسه جهت تسهیل و کاهش هزینه های زیارتی و سیاحتی کارکنان شاغل و بازنشسته ، تفاهم‌نامه همکاری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از یک سو و شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی از سوی دیگر به امضا رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار