خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی شهید مسلمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

خانواده‌های نیازمند از گروه، خدمات ثابت ماهانه دریافت می‌کنند

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی گفت: بسیاری از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این گروه جهادی قرار گرفته‌اند و خدمات ثابت ماهانه دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۱۹
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

علی داوری مسئول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، در تشریح اقدامات این گروه جهادی با بیان اینکه این گروه جهادی، متشکل از متخصصین، مهندسین و کارگران فنی مجموعه آذرآب است، اظهار کرد: تعدادی از معلمین و بازنشستگان هم خارج از مجموعه این شرکت عضو گروه جهادی شهید مسلمی هستند و در مجموع، ساختار این گروه جهادی آمیخته با جوانی و تجربه است.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی خدمت رسانی در بحث کرونا با ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی را یکی از اقدامات مهم این گروه جهادی در راستای ارائه خدمات به خانواده‌های نیازمند، برشمرد و تصریح کرد: گروه جهادی شهید مسلمی در این رابطه به عنوان کارگروه نمونه استان شناخته شد.

داوری اعزام تیم های تخصصی به سرپل ذهاب و ارائه خدمات به زلزله زدگان این منطقه را از دیگر اقدامات مهم گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی دانست و گفت: لایروبی، تعمیر لوازم خانگی، نصب و مونتاژ اسکلت واحدهای مسکونی از جمله این خدمات به ویژه حتی در مناطق سیل‌زده خود استان مانند بخش فراهان بوده است.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی ادامه داد: 60 باب منزل مسکونی در جریان سیل شهرستان فراهان تخریب و دچار آسیب شد. به همین منظور، لایروبی، تعمیرات لوازم خانگی و شستشوی فرش ها به خانواده های آسیب دیده ارائه شد.

داوری کمک‌های مؤمنانه را یکی از محورهای ثابت خدمت رسانی گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی دانست و گفت: بسیاری از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این گروه جهادی قرار گرفته‌اند و خدمات ثابت ماهانه دریافت می‌کنند.

مسئول گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی با اشاره به تعاملات سازمان بسیج سازندگی استان، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در ارائه خدمات به مناطق محروم و خانواده‌های نیازمند، تصریح کرد: بنیاد مسکن در بحث نصب و مونتاژ اسکلت واحدهای مسکونی، مواد اولیه را در اختیار ما قرار می‌دهد.

نصب و تحویل بیش از 200 سازه به خانواده‌های آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه

داوری از نصب و تحویل بیش از 200 سازه به خانواده‌های آسیب‌دیده از حوادث غیرمترقبه خبر داد و اضافه کرد: این اقدام، یکی از شاخص‌های مورد توجه در سطح کشور بوده است.

وی در بیان افق خدمات گروه جهادی شهید مسلمی شرکت آذرآب استان مرکزی خارج از مرزهای کشور، از آمادگی برای مرمت و بازسازی خانه‌های تخریب شده در عراق و سوریه خبر داد و اظهار داشت:  این آمادگی را داریم که با کمک و حمایت جبهه‌های مقاومت در این کشورها، چنین خدماتی را ارئه دهیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار