خبرهای داغ:
استاندار همدان خبر داد:

بهره‌برداری از ۶۸ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در همدان/ حضور بسیج مانع از به ثمر رسیدن نقشه‌های شوم دشمنان است

همدان- استاندار همدان گفت: ۶۸ پروژه عمرانی در حوزه سازندگی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در استان همدان آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۴۶۷۶۱۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه قرارگاه بسیج سازندگی آبرسانی روستایی که در سالن جلسات شهدای استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: ۶۸ پروژه عمرانی در حوزه سازندگی، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی در استان آماده بهره‌برداری است که برای اجرای این طرح‌ها ۳۵.۱ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: این طرحها شامل آبرسانی، خانه سازی، ترمیم و آسفالت راه های روستایی، جاده بین مزارع، لوله گذاری آبرسانی، احداث مخزن روستایی، افتتاح ۴۰ باب منزل مددجویی کمیته امداد و لایروبی و ساماندهی رودخانه ها و قنوات است و در هفته بسیج افتتاح می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه طبق تفاهمنامه بین بسیج سازندگی و شرکت آب و فاضلاب استان همدان ۱۶۰ روستا آبرسانی شدند، اظهار کرد: آبرسانی سریع به ۴۸ روستای دارای بحران کم آبی در استان در دستور کار قرار دارد و اقدامات ارزشمندی نیز در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه سلامت و کیفیت آب در شهر و روستا مهمتر از کمیت آن است گفت: اولین اقدام قبل از ورود آب به شبکه آبرسانی تایید سلامت و کیفیت آب است که طبق گزارشات همواره با نظارت دقیق صورت می گیرد.

قاسمی فرزاد با قدردانی از اقدامات جهادی نیروهای بسیج سازندگی که به لحاظ عملکرد رتبه سوم در کشور را کسب کردند، ابزار امیدواری کرد که با حمایت تمامی دستگاه ها و پشتیبانی استانداری به رتبه اول کشوری دست یابند.

وی حضور بسیج در هر مکان و محیط را معجزه آفرین و منشا خیر و اثر دانست و تصریح کرد: این مجموعه اثرگذار و پرقدرت بدون کمترین چشمداشت برای رضای خدا، تعالی ارزش‌های انقلاب و پیروی از ولایت همواره در مسیر خدمت رسانی گام نهادند. 

استاندار همدان  افزود: کینه دشمنان از این نهاد مقدس به این دلیل است که حضور بسیج مانع از به ثمر رسیدن نقشه‌های شوم دشمنان شده و دلبستگی و وابستگی مردم به این پاره تن روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امپراطوری تبلیغات جهانی با تمام قدرت سیاه نمایی می کند یادآور شد: در ایام اغتشاشات معدود افرادی با پول مرتجعین منطقه به ویژه عربستان سعودی و با هدایت و حمایت آمریکا و صهیونیسم جهانی فریب خوردند و با فضاسازی ها اقتدار، شکوه و عظمت کشور ایران را هدف قرار دادند.

قاسمی فرزاد گفت: استکبار جهانی هنوز ملت ایران را نشناخته و قدرت بسیج را درک نکرده است که بسیجیان تا پای جان می‌ایستند و قدمی در راه خوشایند دشمن برنمی‌دارند.

وی اظهار کرد: بدون شک ایران پر از بسیجی است و با حضور این بسیجیان حسرت تجزیه و چیره شدن بر این کشور به دل دشمنان باقی خواهد ماند همانطور که در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ایستادیم و نگذاشتیم یک وجب از این خاک در اختیار دشمن قرار گیرد.

استاندار همدان هدف دشمن را به چالش کشیدن قدرت و اقتدار کشور اعلام و بیان کرد: افراد بزدل و ترسو ممکن است که شبانه اقدامات مذبوحانه ای بدون نام و نشان انجام دهند و به خاطر عواقب شوم این عمل آنرا تکذیب می کنند.

وی تصریح کرد: هم اکنون رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، هوشیاری و بیداری نیروهای مسلح، ارتش، سپاه در کنار حضور میدانی بسیجیان مانع از آن می شود که روزی این کشور به دست بیگانه بیفتد مگر اینکه در این کشور یک نفر زنده نباشد و دشمن جرات ندارد کوچکترین تعدی به فضای ایران داشته باشد.

قاسمی فرزاد گفت: حضور ارزشمند بسیجیان در صحنه‌های اغتشاشات که با دست خالی و ایمان راسخ در مقابل افراد ددمنش و فریب خورده ایستادند و با وضع فجیعی شکنجه و کشته شدند جای قدردانی دارد.

وی اقدامات جهادی بسیج سازندگی را در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم قابل تحسین برشمرد و افزود: عملکرد جهادی بسیج سازندگی به روش های مختلف مصداق بارز مواسات و کمک های مومنانه است.

استاندار همدان اظهار کرد: بسیج سازندگی به عنوان نهادی اصیل، کارآمد، منسجم و مردمی با خدمات وحدت‌آفرین و ثبات‌بخش خود در قالب نیرویی سازنده در عرصه‌های مختلف زندگی اجتماعی ایرانیان به خصوص در مناطق محروم نقش بی بدیلی ایفا می کند.

وی افزود: این نهاد اصیل و مردمی در بزنگاه‌های گوناگون در تاریخ ملت ایران، انقلاب اسلامی را از انواع ننگین توطئه‌ و دسیسه‌های ریز و درشت سراسر شوم نظام جهانی استکبار و سلطه، نجات داده و در عرصه‌های مختلف چنان خوش درخشیده که به مهمترین قالب حضور داوطلبانه و مومنانه آحاد ملت پس از پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل شده است و در مقاطع حساس از تمامیت ارزش های اسلامی و انقلابی دفاع و حمایت جانانه می‌کنند.

قاسمی فرزاد امیدآفرینی در مقابل جبهه دشمن در شرایط کنونی را وظیفه دستگاه‌های دولتی برشمرد و افزود: دشمن هم اکنون با تمام توان سیاه نمایی می‌کند و از اقدامات سازنده نهادها در رسیدگی به مناطق محروم نام نمی برد و یک روزنه را تبدیل به شکافی بزرگ می‌کند.

وی به ضرورت نقش جهاد تبیین در ایجاد بیداری و هوشیاری مردم اشاره و تصریح کرد: دشمن وحدت و انسجام ملت را نشانه گرفته تا تفکر تجزیه را در ذهن فرزندان ما رسوخ بدهد اما با بیداری ملت نقشه های دشمن نقش بر آب می‌شود.

گفتنی است؛ از ۲۹ آبان تا پنجم آذر، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، هفته بسیج نام گذاری شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار