توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

برگزاری کرسی آزاد اندیشی

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بم کرسی آزاد اندیشی با موضوع استکبار ستیزی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۷۵۹۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج از کرمان ،دکتر سلطانی مسئول بازرسی ناحیه دانشجویی استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: در کشور ایران شاهد بوده‌ایم اعتراضات صنفی مجوز دار قانونی از طرف اقشار مختلف در طول سال برگزار شده است و البته منجر به تغییرات در برخی سیاست‌گذاری‌ها هم شده است؛ بنابراین، اعتراضات به روش صحیح آن (با مجوز قانونی و بدون خشونت)، همواره در کشور ما وجود داشته است.

وی مثال‌هایی از تجمعات مختلف صنفی در کشور از جمله معلمان، بازنشستگان، کارگران و سایر اصناف بیان کرد؛ تجمعاتی که با شناسنامه مشخص صنفی و دارای مجوز قانونی برگزار شده‌اند؛ اما اتفاقات و اعتراضات اخیر، همراه با اغتشاشات و خشونت و گاهی، آنارشیسم بود.

دکتر سلطانی تصریح کرد: باید گفت‌وگو در سطوح مختلف جامعه از جمله حاکمیت و مردم، مردم و مردم، نخبگان و مردم و … گسترش یابد و برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویی در دانشگاه‌ها در راستای تقویت فرهنگ گفت‌وگو و آزادی بیان به‌صورت منطقی است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم هدف از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی،را بیان دیدگاه‌های مختلف در فضایی علمی و فرهنگی (دانشگاه) و به دور از سوءاستفاده‌های دشمن دانست و افزود:این کرسی با استقبال دانشجویان دانشگاه روبه‌رو شد و دانشجویان با دیدگاه‌های مختلف و متنوع درباره حوادث اخیر کشور، نقطه‌نظرات خود را بیان کردند.

ارسال نظرات