فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد:

عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده های شهدا دارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا دارد؛ اگر امروز در جهت خدمت به خانواده های شهدا گامی بر می داریم باز هم مدیون شهدا و خانواده های آن ها هستیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۴۶۲
|
۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد به همراه جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در منزل شهیدان «ایرج واحدی» و «محسن غفوری» با خانواده های معظم این شهیدان والامقام دیدار و از آن ها دلجویی کرد.

عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده های شهدا دارد

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و با بیان اینکه امروز عزت و سربلندی اسلام ریشه در صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا دارد، به ایثار و فداکاری شهیدان و صبر و استقامت خانواده های آن ها اشاره کرد و گفت: نیروهای انتظامی و نظامی نیز به سهم خود در دفاع از آرمان های انقلاب در همه حال آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های شهدا، بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب هستند، افزود: استقامت و وفاداری آن ها نسبت به نظام و انقلاب، دین مبین اسلام را از هر گزندی در امان نگه داشته و تکریم این خانواده ها یک ضرورت و وظیفه دینی، ارزشی و انسانی برای تمامی آحاد مردم و مسئولان است. اگر امروز در جهت خدمت به خانواده های شهدا گامی بر می داریم باز هم مدیون شهدا و خانواده های آن ها هستیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار