در مجمع بسیجیان اردل عنوان شد:

اولویت بسیج حراست از ارزشهای اسلامی و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل گفت: هدف و اولویت برنامه‌های بسیج حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی و آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۲۲۱
|
۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان اردل با حضور هیئت های اندیشه ورز اقشار بسیج، کارگروه های موضوعی، تخصصی و نخبگان بسیج شهرستان و همچنین معاونت های سپاه استان و شهرستان و مدیران برخی ادارات در شهرستان  برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل  با بیان اینکه استفاده از همه ظرفیت‏ ها و قابلیت‏ های شهرستان در جهت تحقق اهداف نظام اسلامی و مأموریت‏های بسیج از اهداف برگزاری این مجمع است، اظهار داشت: هدف و اولویت برنامه‌های بسیج حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی و  آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.

سید عقیل موسوی افزود: تشکیل مجمع بسیج یک ضرورت حیاتی است که باعث رویکردی تحولی و جدید در سپاه و بسیج در جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحب نظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقا وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل در تحقق جامعه اسلامی می شود.

وی در ادامه بیان کرد: هدف از برگزاری این کارگروه ها ، اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیگیری اهداف بسیج در راستای حفظ و حراست از ارزشهای اسلامی و  آگاهی‌بخشی و فرهنگ‌سازی است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار