خبرهای داغ:
یکی از اعضای شورای پایگاه بسیج رباب شهرستان بهار:

دشمنان در کمین انقلاب و ایران اسلامی هستند

همدان- یکی از اعضای شورای پایگاه بسیج رباب شهرستان بهار گفت: اغتشاشات امروز در کشور ما نشان دهنده این است که دشمنان در کمین انقلاب و ایران اسلامی هستند، باید با هوشیاری کامل مراقب کشور انقلاب باشیم.
کد خبر: ۹۴۶۷۱۴۳
|
۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، ام البنین جواهری در نشست بصیرتی و روشنگری که با محوریت مسائل روز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) عنوان کرد: این شهدا بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند و امروز فرصتی است که همه با شهیدان تجدید خاطره کنیم.

وی با اشاره به بیاناتی از مقام معظم رهبری گفت: این ملت بزرگ و سرافراز ایران است که با قامتی استوار، بر بام بلند شهادت و ایثار ایستاده است و هر روز نشاط و تحرک و فریاد او برای ادامه راه بیشتر می‌شود.

این عضو شورای پایگاه بسیج رباب شهرستان بهار در ادامه به چگونگی اغتشاشات در کشور پرداخت و بیان کرد: اغتشاشات امروز در کشور ما نشان دهنده این است که دشمنان در کمین انقلاب و ایران اسلامی هستند، ما و خانواده‌ها و جوانان باید با هوشیاری کامل مراقب کشور انقلاب باشیم.

وی تاکید کرد: دشمنان به طور قطع به هیچ یک از اهداف خود نخواهند رسید و باید جهاد تبیین صورت گیرد و شبهاتی که ذهن نوجوانان و جوانان وجود دارد پاسخ داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار