معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی از اهداف جشنواره البرز قوی است

معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در جلسه کارگروه فرهنگی، ورزشی طرح اجرایی جشنواره «البرز قوی» گفت: ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی از اهداف جشنواره البرز قوی است.
کد خبر: ۹۴۶۷۰۴۵
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج جلسه کارگروه فرهنگی، ورزشی طرح اجرایی جشنواره «البرز قوی» به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و با حضور معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در محل فرمانداری کرج برگزار شد.

سرهنگ احسان خورشیدی، معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با بیان اینکه ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی از اهداف جشنواره البرز قوی است، گفت: انعکاس امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی، افزایش مشارکت عمومی و نشاط اجتماعی، ترغیب و تشویق نوجوانان و نخبگان در رقابت های علمی، ایجاد فضای رقابتی بین مدیران در پاسخگویی و خدمت رسانی به مردم و نخبگان از جمله برنامه های اجرایی این جشنواره هستند.

وی ادامه داد: هم افزایی و مشارکت دستگاه ها، امیدآفرینی در محله های کم برخوردار با خدمت رسانی جهادی و به موقع، تجلیل از نخبگان و استعدادهای درخشان و مدیران تراز انقلاب اسلامی نیز از دیگر برنامه های جشنواره البرز قوی به شمار می روند.

خورشیدی افزود: رویداد تولیدات محتوای دیجیتال، برگزاری جشنواره تئاتر استانی، برگزاری سرود در مدارس، جشنواره فیلم و عکس استانی، جشنواره های فرهنگی، هنری و علمی در سازمان ها نیز از دیگر رویدادهایی هستند که در این جشنواره شاهد آن ها خواهیم بود.

معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرداری کرج با همکاری سایر دستگاه ها نسبت به برگزاری جشنواره اقوام در دو پارک مرکز استان (ایران کوچک و شهید چمران) اقدام کنند. برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری جشنواره های ورزشی در ادارات، پیاده روی خانوادگی و مسابقات ورزشی نیز در طرح این جشنواره صورت گرفته است.

سرهنگ خورشیدی اعلام کرد: در بخش رویداد علمی و اقتصادی دانش بنیان نیز با همکاری معاونت علمی و فناوری، بخشی از دستاوردهای این حوزه در قالب نمایشگاه های اختراعات و نوآوری ها، برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت در قالب بازدید از مراکز فناوری و علمی در استان، در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: این جشنواره یک لیگ خدمت رسانی است که با برگزاری مدیریت خدمت تخصصی محله محور، حضور میدانی مدیران در محلات جهت شفافیت ارائه خدمات و اعتمادسازی عمومی، ارائه خدمات پزشکی منزل محور و … پیگیری و اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: جشنواره البرز قوی ترسیمی از توانمندی های فرهنگی، هنری، اجتماعی و علمی استان البرز در امنیتی پایدار است که با رویکرد وفاق اجتماعی، امیدآفرینی، مهندسی حرکت عمومی اجتماعی و فرهنگی در سراسر استان اجرایی می شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار