خبرهای داغ:
در اجتماع چند هزار نفری مردم ولایتمدار لامرد؛

"سلام فرمانده" با حضور ابوذر روحی خوانده شد

لامردی‌های ولایتمدار در اجتماعی چند هزار نفری اجرای نماهنگ «سلام فرمانده» با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۶۶۹۲۲
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، لامردی های ولایتمدار در اجتماعی چند هزار نفری اجرای نماهنگ «سلام فرمانده» با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
حضور گسترده کودکان دهه نودی به همراه والدینشان در این اجتماع بزرگ مردمی در مصلی الغدیر این شهر لامرد چشمگیر و قابل توجه بود.
ابوذر روحی خواننده اصلی نماهنگ سلام فرمانده نیز در اجتماع کودکان دهه نودی لامرد حضور داشت و به اجرای زنده این نماهنگ پرداخت.
سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری زیبا ازسید مهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد و تا به امروز شهر به شهر در ایران اسلامی و حتی فراتر از مرز‌ها رسیده و خود را در دل مردم نیز جا کرده است.


تاکنون این سرود در کشور‌های مختلف جهان از عراق، آذربایجان، لبنان، بحرین، انگلیس و ... هم همخوانی شده است و حتی نسخه‌هایی از آن در برخی از کشور‌ها هم تولید شده است.
ابوذر روحی روز گذشته نیز در اجتماعی بزرگ میهمان اشکنانی ها بود ه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها