خبرهای داغ:

تاکید بر جذب توریسم درمانی در کلینیک شفا شاهرود

شاهرود_جلسه هیات مدیره و کارشناسان کلینیک شفا شاهرود برای جذب توریست درمانی و تاکید بر آماده سازی زیرساخت‌های آن تشکیل شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۳۷
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

تاکید بر جذب توریسم درمانی در کلینیک شفا شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، دکتر سید حسین بدیعی مدیرعامل کلینیک با اعلام این خبر گفت: باید از تمامی پتاسیل‌های موجود در مرکز برای جذب توریست استفاده کرد.
او افزود: خوشبختانه مرکز شفا به مدرنترین و بروزترین تجهیزات پزشکی و درمانی مجهز است و در زمینه جذب توریست خارجی امکانات خوبی دارد.
بدیعی جذب توریست خارجی را نقطه قوتی برای کمک به اقتصاد شهرستان و منطقه دانست و اظهار کرد: به نظر می‌رسد باید همه ارگان‌های ذیربط یاری کنند تا این مهم صورت کیرد.
در این جلسه دکتر ناهید توفان مدیر داخلی مرکز هم با تشریح برنامه‌های صورت گرقته در این مورد گفت: اقدامات لازم برای جذب توریست خارجی در جهت اخذ مجوز‌های لازم صورت گرفته است و انشالله در آینده بتوانیم در این جهت گام برداریم.
مرکز جراحی محدود شفا با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در زمینه جراحی به عموم مردم ایران توسط شرکت شفا گستر پاستور در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ تاسیس گردیده و اورولوژی، چشم پزشکی، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، بیهوشی و داخلی بخش‌های اصلی کلینیک را تشکیل می‌دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها