خبرهای داغ:

بانوان ولایت‌مدار نقش مهمی در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی در استان بوشهر دارند + تصاویر

آیت‌الله صفایی بارئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، جایگاه زن در دین مبین اسلام را بسیار بالا دانست و اظهار داشت: دین اسلام به جایگاه زنان اهمیت خاصی قائل است و بانوان از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۰۲
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۸
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج، آیت‌الله صفایی بوشهری امروز در نشست با رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور، جایگاه زن در دین مبین اسلام را بسیار بالا و والا دانست و اظهار داشت: دین اسلام به جایگاه زنان اهمیت خاصی قائل است و بانوان از ارزش بسیار بالایی در جامعه اسلامی برخوردار هستند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه این استان در عرصه مقابله با استعمار و استکبار از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است، تصریح کرد: این استان دارای کارنامه شش قرن مقاومت در برابر استعمارگران دارد.
وی با بیان اینکه از شش قرن مقاومت مردم استان بوشهر در برابر استعمار 2 قرن آن در برابر انگلیس بوده است تصریح کرد: استعمارگران در هر بار حمله به استان بوشهر شکست را متحمل شده‌اند که زنان در این عرصه نقش ممتازی داشته‌اند.
امام جمعه بوشهر به حماسه زنان استان بوشهر در برابر استعمار در منطقه لرده دشتستان اشاره کرد و گفت: 15 آبان سالروز مقابله زنان استان بوشهر با استعمار انگلیس در منطقه لرده دشتستان است که به همین مناسب امسال همایش ملی این حماسه در 14 و 15 آبان در بوشهر و دشتستان برگزار می‌شود.
آیت الله صفایی بوشهری ترویج فرهنگ استکبارستیزی را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: در استان بوشهر بانوان ولایت‌مدار نقش مهمی در صحنه‌های گوناگون انقلاب اسلامی دارند و در این زمینه خدمات زنان به ویژه بسیج جامعه زنان درخور تحسین است.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه زنان در عرصه‌های فرهنگی، آموزشی، علمی، سیاسی و دیگر حوزه‌ها نقش مهمی دارند و با اشاره به توسعه حوزه های علمیه در استان، تصریح کرد: در استان بوشهر زیربنای حوزه‌های علمیه استان بوشهر 183 هزار متر مربع افزایش یافته که بخشی از آن در اختیار حوزه علمیه بانوان است.
وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در استان تصریح کرد: در این راستا 200 مدرسه معرفتی در استان بوشهر ساخته شده است.

khabar1 1401 08 11 1

khabar1 1401 08 11 1

khabar1 1401 08 11 1

khabar1 1401 08 11 1

ارسال نظرات
آخرین اخبار