دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

آمریکا به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است و تلاش های مذبوحانه استکبار جهانی علیه ملت ایران راه به جایی نخواهد برد.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۹۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد باقر ذولقدر روز جمعه در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در سنندج اظهار کرد: به یاد شهدای دانش آموز و شهدای یوم الله ۱۳ آبان سوگند یاد می‌کنیم در این روز بزرگ که از خون شهدا نمی‌گذریم.

وی افزود: ۱۳ آبان تجلی نقاط عطف در تاریخ ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی و نماد استقلال طلبی ملت ایران است.

سردار ذوالقدر خاطرنشان کرد: در ۱۳ آبان ۴۲ امام خمینی به لایحه کاپیتولاسیون اعتراض کردند و منجر به تبعید ایشان شد و در سال ۵۷ نیز دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران به خاک و خون کشیده شدند.

وی افزود: ۱۳ آبان سال ۵۸ نیز روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود و به ۲۵ سال سلطه آمریکا بر کشور پایان داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: انقلاب اسلامی مردم ایران دو هدف و یک مقصد را دنبال می‌کرد که مبارزه با استبداد داخلی و مبارزه با استکبار خارجی اهداف این قیام و تشکیل نظام جمهوری اسلامی مقصد این قیام بود.

سردار ذوالقدر افزود: این اهداف و مقصد برخواسته از یک شناخت دقیق و شعور عمیق ملت ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما را از ۱۵۰ سلطه خارجی‌ها رها کرد و هویت و استقلال را به ملت ایران ارزانی داشت.

سردار ذوالقدر اظهار کرد: آمریکا با افول انگلیس اقدام به کودتای ۳۲ مرداد در ایران کرد و برای ۲۵ سال بر مقدرات ملت ایران از جمله توطئه‌های آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: غارت ثروت مردم ایران، ایجاد شبکه مخوف ساواک و سرکوب مردم، تخریب فرهنگ ایرانی اسلامی از جمله توطئه‌های آمریکا در کشورمان بود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: دشمنی آمریکا پس از انقلاب هم ادامه یافت و هدفش براندازی نظام جمهوری اسلامی و بازگرداند تسلط خویش بر ایرانیان بود.

سردار ذوالقدر افزود::قطع رابطه سیاسی و اقتصادی و نظامی و عدم اجرای تعهدات به ملت ایران، برقراری شدیدترین تحریم‌ها از اولین روز‌های انقلاب تاکنون، حمله نظامی مستقیم، تحریک و حمایت از رژیم بعث عراق، برنامه ریزی چند مرحله کودتا، پشتیبانی از گروهک‌های ضد انقلاب و تجزیه طلب، تلاش برای تجزیه بخش‌هایی از خاک ایران از جمله دیگر توطئه‌های آمریکا علیه مردم ایران بود.

وی خاطرنشان کرد: شلیک به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و به شهادت رساندن ۲۹۰ نفر از هموطنان ما، راه اندازی جنگ نرم رسانه‌ای علیه ملت ایران همگی با برنامه ریزی، حمایت و نقش آفرینی مستقیم آمریکا صورت گرفت که دلخراش‌تر از همه به شهادت رساندن سردار سلیمانی بود.

سردار ذوالقدر اظهار کرد: ملت ایران در مقابل آمریکا و نظام سلطه با الهام از ارزش‌های دینی و تجربه تاریخی خود به جای تسلیم و سازش راه ایستادگی و مقاومت را برگزیده است.
وی افزود: برخی از انقلاب در مقابله با آمریکا تسلیم شدند و راه سازش را برگزیدند و نتیجه اش نابودی آن‌ها بود.

سردار ذوالقدر تصریح کرد::بدون شک ایستادگی و مقاومت هزینه داشته است و این ایستادگی ایران را قدرتمند و شکست ناپذیر کرده است و امروز به بزرگترین قدرت منطقه و یکی از قدرت‌های جهان تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران به یک کشور پیشرفته تبدیل شده است و در بسیاری از شاخص‌ها دوستان و دشمنان را انگشت به دهان کرده است.

سردار ذوالقدر اظهار داشت: استکبار جهانی حیثیت خود را در مقابل ملت ایران از دست داده است و به یک قدرت رو به افول تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه که در این چند هفته اخیر در ایران واقع شده بدون تردید آمریکا در آن نقش داشت و همین هم نشانه زوال و افول آمریکاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: این قدرت که رژیم‌ها را به براندازی تهدید می‌کرد امروز به زوال رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در طول چند هفته اول ۵۰۰ میلیون مطلب در فضای مجازی منتشر شد تا بر افکار ملت ایران تأثیر بگذارند و حوادث کوچک را بزرگنمایی کنند تا مردم را به اغتشاش و ناامنی سوق دهد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: باز هم از ملت ایران سیلی خورد و ملت ما دست رد به سینه دشمن زد و راه خود را از فتنه گران جدا کرد و امروز تنها شاهد شرارت تعدادی اراذل و اوباش هستیم که به زودی خاتمه پیدا می‌کنند و آرامش و امنیت به کشور باز خواهد آمد.

وی تصریح کرد: ملت ایران که برای نصرت دین الهی قیام کرده است و ایمان به خدا را سرلوحه کار خود قرار داده است بدون شک پیروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار