امام جمعه شهرستان نیکشهر:

یوم الله 13 آبان نماد بصیرت مردم انقلابی و استواری و پایداری ملت ایران است

یعقوبی گفت: مردم نیک و انقلابی شهرستان نیکشهر با استعانت از شهدا بخصوص کوچکترین شهید دفاع مقدس شهید اخلاقی، هم بسان همیشه حضور پرشور و پر نشاط در راهپیمایی امسال ۱۳آبان خواهند داشت.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۵۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی یعقوبی، امام جمعه شهرستان نیکشهر به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج و یوم الله ۱۳ آبان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج گفت: یوم الله ۱۳آبان روزحماسه است؛ هرساله این روز، روز فریادهای آزادی خواهی وعدالت گستری و ظلم ستیزی ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به ویژه نوجوانان و جوانان عزیزاست که دشمنان به اهمیت و ارزش این نسل پی برده و برایشان برنامه ریزی می کنند.

وی افزود: دراین ایام اخیر، دست پلیددشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا و اسرائیل، منافقین و تجزیه طلبان و سلطنت طلبان میدان داری کردند، و اغتشاش و آشوب به وجود آوردند اما با بصیرت مردم انقلابی ایران مواجه شدند، وقایع تلخی اتفاق افتاد، اما ملت ایران همچنان استوار و پایدار است.

یعقوبی ابرازامیدواری کرد و گفت: ان شاءالله در روزجمعه با راهپیمایی و فریادهای کوبنده مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل در سرتاسر ایران اسلامی به ویژه درحتک حرمتی که به حرم حضرت احمدابن موسی(ع) شاهچراغ اتفاق افتاد بار دیگردشمنان انقلاب اسلامی را منکوب و مأیوس کرده و ان شاءالله با امام حاضر و رهبرمعظم انقلاب اسلامی و آرمان های انقلاب و شهیدان تجدید میثاق خواهیم کرد.

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: ان شاءالله مردم نیک و انقلابی شهرستان نیکشهر با استعانت از شهدا بخصوص کوچکترین شهید دفاع مقدس شهید اخلاقی، هم بسان همیشه حضور پرشور و پر نشاط در راهپیمایی امسال ۱۳آبان خواهند داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار