فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نیروهای مسلح ایران، هالیوودی بودن قدرت آمریکا را به جهان نشان دادند

سردار زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به تمامی کشورها اثبات کرد که قدرت آمریکا تنها در هالیوود است.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۹۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار زارع کمالی در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی شروع شکست هیمنه پوشالی استکبار در جهان بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دورانی که تنها دو تفکر در جهان حاکم بود، با پیروزی خود توانست عامل شکل گیری گفتمان سومی در سطح جهان باشد و این گفتمان در حال تبدیل شدن به تفکر غالب جهان است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با گذشت بیش از 44سال از پیروزی انقلاب اسلامی این درخت تنومند باعث شده دیگر آمریکا قدرت تعیین‌کننده نباشد و صرفاً کشوری در میان کشورهای قدرتمند است که به هیچ عنوان نخواهد توانست اهداف خود را به‌صورت یک‌جانبه محقق کند.

فرمانده ارشد نظامی استان یزد با بیان اینکه در نظم جدید درحال تولد، نقش کشورهای منطقه‌ای به‌شدت افزایش خواهد یافت تصریح کرد: هدایت و رهبری بنیان گذار انقلاب اسلامی و امام خامنه ای و سربازی افرادی مثل شهید قاسم سلیمانی در گسترش تفکر اسلام غیر قابل انکار است.

زارع کمالی با تاکید بر اینکه قدرت نظامی و اعتقاد سربازان این انقلاب در نیروهای مسلح را دشمنان به خوبی آگاه هستند اظهار داشت: امروز آمریکا و نوچه های وی حتی جرات اظهار حمله نظامی و وجود تمام گزینه ها را روی میز را ندارند چرا که به خوبی طعم شکست را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در مناطق مختلفی از دریای خلیج فارس تا عمق راهبردی خودشان چشیده اند و می دانند نیروهای مسلح از قدرت هالیوودی آمریکا هیچ ترس و واهمه ای ندارند.

فرمانده سپاه الغدیر با اشاره به قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: فتنه اخیر و جنگ ترکیبی دشمن نشان داد که استکبار به نا امیدی مطلق در برابر ایران اسلامی رسیده و خود به این باور و اعتقاد رسیده است که باید سرنگونی و تغییر این انقلاب را تنها در گور ببیند و حتی باید منتظر باشد که تفکر انقلاب اسلامی از مرزهای کشورهای منطقه نیز فراتر رود که نشانه های آن نیز در حال نمایان شدن است.

سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر در پایان عنوان داشت: نیروهای مسلح کشورمان در آمادگی دائمی و ارتقای دائمی توان رزم خود هستند و تنها آماده یک اشاره فرماندهی معظم کل قوا هستند تا جامانده های استکبار را از سطح منطقه به دور ریخته و تمام دنیای واهی انها را برسرشان خراب کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار