نواختن زنگ استکبارستیزی درمدارس تنگستان

فرمانده سپاه تنگستان درآیین زنگ استکبار ستیزی که درمدرسه حضرت زینب(س)اهرم برگزارشد گفت:بی گمان، دانش آموزان آگاه ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۸۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان،سرهنگ احمدحیدری فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان درآیین زنگ استکبار ستیزی که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی درمدرسه دخترانه حضرت زینب(س)شهر اهرم برگزارشد گفت:روز «دانش آموز» یادآور جای گاه مهم و ارزش مند دانش آموزان در جامعه است وبی گمان، دانش آموزان آگاه و رشید ما در مبارزه با استکبار، همواره نقشی فعّال و فراموش ناشدنی ایفا کرده اند.

فرمانده سپاه تنگستان با اشاره به روز 13 آبان افزود:سیزده آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است. سیزده آبان، روزی است که فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغوتی ـ هرچند خودش را قدرت مند نشان دهد  ایستاد.

درادامه احمدلطفی فرماندارتنگستان نیز با اشاره به اتفاقات رخ داده دردانشگاهها ومدارس گفت:از جامعه دانش‌آموزی شهرستان تشکر میکنم که با بصیرت بالا و زمان‌شناسی مناسب، در چرخه موضوعات اخیر که در سطح مدارس و دانشگاه‌ها ایجاد کردند، با شناخت موضوع و آگاهی از اقدامات کاذب و دروغین، بخوبی متوجه قضایا شدند.

احمد لطفی درادامه بیان کرد: امروز مهمترین برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه دانش‌آموزی در تنگستان و سراسر کشور در حال برگزاری‌ست.

وی در اهمیت این روز اضافه نمود: روز تبعید امام خمینی (ره) در چنین روزی‌ست که با نقشه شوم استکبار و دولت وقت پس از سخنرانی ایشان در خصوص حق کاپیتولاسیون، وی را بلافاصله دستگیر و از قم به تهران و به ترکیه انتقال می‌دهند و این اتفاق نقطه عطفی می‌شود برای رویداد انقلاب اسلامی؛ همچنین در چنین روزی تعدادی دانش‌آموز برای ایستادگی بر آرمان‌های شان توسط دولت وقت کشته می‌شوند؛ و همچنین تسخیر لانه جاسوسی که مقدمه‌ای برای خروج کامل کسانی که برای ضربه به این نظام حضور داشتند، فراهم شد.

لطفی ضمن اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تا به حال، استکبار برای ضربه زدن به ایران، هر کاری که می‌توانسته انجام داده و تمان تلاش خود را کرده، خاطرنشان کرد: در این چهل روز اخیر هم در ادامه اقدامات گذشته خود، باز هم دست به یک سری کارهایی زدند که در نتیجه به دنبال اختلاف در بین اقوام مختلف ایرانی بودند.

فرماندار تنگستان یادآور شد: این اقدامات دشمن تمامی نخواهد داشت چون هدف‌شان مبارزه با دین اسلام و شعائر دینی و در آخر براندازی نظام اسلامی ایران است.

مقام عالی دولت در تنگستان تاکید کرد: دانش‌آموزان عزیز فرصت را از دست ندهید؛ آنها میخواهند شما به نقطه‌ی متعالی در آینده نرسید و دنبال آن نباشید؛ پیام امروز این است که دانش آموز امروز ما با نگاه به این سه رویداد مهم و عقبه این چهل سال، تلاش کند تا در آینده سکان‌دار این انقلاب باشد.

درپایان زنگ استکبارستیزی توسط مسئولین شهرستان ونماینده دانش آموزان با شعار مرگ برآمریکا ومرگ بر فتنه گر نواخته شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار