استاندار البرز:

شکاف بین نسل ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جبران می شود

استاندار البرز گفت: شکاف بین نسل ها موجب ایجاد مشکلاتی در جامعه شده که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، می تواند این فاصله را جبران کند.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۷۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک میلاد امام حسن عسکری (ع)، گفت: 13 آبان، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی، یادآور از جان گذشتگی ها و ایثار برای آرمان های انقلاب است.

شکاف بین نسل ها با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جبران می شود

وی، دوران دفاع مقدس را مشعلی فروزان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی دانست و مطرح کرد: شکاف بین نسل ها موجب ایجاد مشکلاتی در جامعه شده که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، می تواند این فاصله را جبران کند اما حد زیادی مغفول مانده است. اکنون که این خلأ را احساس می کنیم، باید رفع آن را با انجام اقدامات ویژه در دستورکار قرار دهیم.

استاندار البرز بیان کرد: ما به عنوان خدمتگزاران مردم، مدیون شهدا و ایثارگران و خانواده های معزز آن ها هستیم و برای معطوف شدن نگاه قدردانی و تکریم آن ها تلاش می کنیم. خانواده های شهدا و ایثارگران همواره پیگیری مطالبات مردمی را دنبال می کنند و به عنوان امین و معتمد مردم، به دنبال حل مشکلات جامعه هستند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: استان البرز خاستگاه بیش از ۵ هزار شهید و ۱۳ هزار جانباز است و در مجموع ۲۰ هزار خانواده شهید و ایثارگر در این استان سکونت دارند. طی طرحی ویژه، علاوه بر دیدارهای مستمر، با تمامی مدیران استان البرز به صورت جداگانه با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار و از آن ها دلجویی کردیم.

وی با بیان اینکه برای هفته بسیج نیز چنین طرحی اجرایی خواهد شد و تلاش می کنیم که شامل بیشتر خانواده های گرامی این جامعه شود، اظهار کرد: در خصوص ساماندهی گلزار شهدای امامزاده محمد (ع) کرج نیز در انتظار تصمیم و اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستیم تا همراهی لازم را در این زمینه داشته باشیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار