خبرهای داغ:

دعوت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بسطام برای حضور در یوم الله ۱۳ آبان

شاهرود_ بسیج فرهنگیان و دانش آموزی منطقه بسطام شهرستان شاهرود با صدور بیانیه‌ای از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه دعوت کردند.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۵۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

دعوت بسیج فرهنگیان و دانش آموزی بسطام برای حضور در یوم الله ۱۳ آبانبه گزارش خبرنگار بسیج، کانون بسیج فرهنگیان و حوزه بسیج دانش آموزی حوزه ایثار منطقه بسطام شاهرود به مناسبت ۱۳ آبان در بیانیه‌ای آحاد مردم بویژه فرهنگیان و دانش آموزان را برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد.
متن این بیانیه به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
«بَلَیٰ ۚ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا وَیَأْتُوکُمْ مِنْ فَوْرِهِمْ هَٰذَا یُمْدِدْکُمْ رَبُّکُمْ بِخَمْسَةِ آلَافٍ مِنَ الْمَلَائِکَةِ مُسَوِّمِینَ.»
(ال عمران ایه ۱۲۵)
حماسه سیزده آبان در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران بیانگر حقیقت اسطوره گون نسلی است که بر گلدسته‌های رفیع خاکش اذان شهادت سر داده اند. یادآور بزرگ مردانی است که فریاد آزادی خواهی و عدالت گستری علیه سلطه بیگانگان سردادند و با نثار خون پاکشان خاک کشور را عطر آگین و مقدس نمودند.

امروز برگ زرین سند پر افتخار ایثار و فداکاری و استقامت و پایداری نسلی بالنده به پیروی از بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در راه ارزش‌های دینی و ملی است. نسلی که جملگی ید واحده‌ای در برابر دست آتش افروز خائنین و مستکبرین جهانی است. نسلی که آتش بر خرمن شوم دشمن استکباری بشر انداخت و چهره شومش را هویدا کرد و با در هم شکستن هژمونی و هیمنه پوشالی استکبار جهانی و صهیونیسم آدمکش به رشد و بالندگی کشور همت گمارد.
به راستی که ماهیت خباثت آلود شیطان صفتان، منافقان داخلی و خارجی، کوردلان مستکبر در دنیای امروز و در روز‌های اخیر پس از فتنه افکنی چقدر روشن‏تر گشته و آنان غافل از غیرت فرزندان سرزمینمان هستند که درس دلدادگی را با خون خود انشا کردند و آنان را رسوا و فتنه انگیزی شان را اثبات کردند.
فرهنگیان با بصیرت و پیرو، ولی زمانه و دانش آموزان آگاه به حق و باطل، با الگو گیری از شهدا و با حضور در عرصه ایثار و مجاهدت همواره درخت تنومند انقلاب را پرورانده و در جهت رشد و اعتلای آن کوشیده اند.
در آستانه ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، فرزندان ملت در بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی بسطام ضمن تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی تحت فرماندهی، ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی اعلام می‌دارند:
حوادث اخیر و کشتار تروریستی و وحشیانه‌ی استکبار جهانی و هتک حرمت حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام عمق پوشالی بودن هژمونی استکبار و عمر کوتاه آنان را نشان می‌دهد. اما آن‌ها باید بدانند انقلاب ایران امروز ابتدای راه نیست، بلکه با قدرت و صلابت در مسیر نیل به اهداف نهایی اسلام و نابودی کامل استکبار جهانی قدم بر می‌دارد و هرگز از مبارزه و جهاد دست برنداشته و تا آخرین نفس ادامه دهنده راه امام راحل (رحمت الله علیه) و شهیدان خواهد بود.
فرهنگیان انقلابی و دانش آموزان بصیر به همراه امت اسلامی منطقه بسطام روز جمعه ۱۳ آبان با حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده و بار دیگر به دنیا نشان خواهند داد که پشتیبان انقلاب اسلامی ایران و مقام عظمای ولایت می‌باشند و نظام اسلامی ایران با یاری خداوند متعال و در سایه الطاف حضرت حجت (عج) و همدلی و همراهی هوشیارانه مردم جان برکف، آرمان طیبه خود را فراموش نخواهد کرد و با فائق آمدن بر مشکلات، جهان را با میراث مستضعفین سراسر عدل خواهد کرد و مستکبران را به زانو در خواهد آورد.
والعاقبه للمتقین

ارسال نظرات
پر بیننده ها