فرمانده سپاه قدس گیلان:

پرورش بیش از هزار حافظ قرآن کریم در سال ۱۴۰۱

فرمانده سپاه قدس گیلان بیان اینکه در گیلان باید اقدامات عاجلی برای پرورش حافظان قرآنی اتخاد شود، گفت: در استان گیلان برنامه داریم در سال ۱۴۰۱ بیش از یک‌هزار حافظ قرآن را تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۳۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

پرورش بیش از هزار حافظ قرآن کریم در سال ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تجلیل از یک‌هزار و ۴۰۰ حافظ، مربیان، پیشکسوتان و قاریان قرآن در مصلی رشت با بیان اینکه توجه به معارف قرآنی یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بوده است، اظهار کرد: افزایش معارف و مفاهیم قرآنی در جامعه سبب می‌شود تا جامعه به یک آرامش الهی برسد و در این صورت هیچ قدرت و دشمنی توان ذره‌ای نفوذ به کشور را ندارد.

وی با اشاره به تأثیر‌گذاری تلاوت آیات قرآن در دوران دفاع مقدس گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و در راه دفاع از حق و حقیقت در شب‌های عملیات دل خود را با تلاوت چند آیه قرآن، الهی و روشن می‌کردند که نتیجه این کار عدم جداشدن حتی یک متر از خاک این نظام مقدس بوده است‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان با گله‌مندی از عدم اجرای دستور مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ هزار حافظان قرآنی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سالیان گذشته از مسؤولان قرآنی خواستند ۱۰ هزار حافظ قرآنی تربیت کنیم ولی این امر تاکنون در کشور اجرایی نشده است.

عبدالله‌پور با بیان اینکه در گیلان باید اقدامات عاجلی برای پرورش حافظان قرآنی اتخاد شود، تصریح کرد: در استان گیلان برنامه داریم در سال ۱۴۰۱ بیش از یک‌هزار حافظ قرآن را تحویل نظام مقدس جمهوری اسلامی دهیم.

وی با تأکید بر اهتمام مسوولان استانی به اجرای برنامه‌های قرآنی و پرورش حافظان قرآنی در جامعه افزود: بسیج ثابت کرد بدون منابع مالی هم می‌توان کارهای بزرگی کرد که نمونه بارز آن برگزاری کنگره هشت هزار شهید در استان گیلان بوده است لذا نباید منابع مالی را مانعی برای عدم انجام برخی از برنامه‌های قرآنی بدانیم.

گفتنی است، به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان دشمن برای ایجاد آشوب و اغتشاش در کشور و استان‌های شمالی برنامه دقیقی داشت ولی بسیجیان و نیروهای مردمی با پیروی از قرآن و مفاهیم قرآنی اجازه چنین کاری را به دشمن ندادند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار